جزییات اولین ترم تابستانی دانشگاه فرهنگیان سلماس سرپرست دانشگاه فرهنگیان سلماس جزییات اولین ترم تابستان این دانشگاه را اعلام کرد

کنکوران

فریدون مخانی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به ضرورت زمینه سازی برای اتمام تحصیل دانشجو معلمان در شهریورماه ۹۵،دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد با برگزاری دو نیمسال تابستانی در سالهای ۹۴ و ۹۵ شرایط را برای تحقق این امر مهیا سازد.

مخانی اظهارکرد: این دو ترم تابستان برای ورودی های ۹۱ کارشناسی پیوسته رشته علوم تربیتی گرایش “آموزش ابتدایی” ارائه خواهد شد و تعدادی از دروس آزمایشگاهی همچون شیمی، فیزیک و زیست شناسی برای دانشجویان علوم پایه ورودی ۹۱ نیز در این ترم ارائه خواهد که از طریق سامانه آموزشگاه‌های متبوع اطلاع رسانی های لازم انجام شده است.

وی افزود: دانشجویان کارشناسی ناپیوسته در شرف فارغ التحصیلی که با گذراندن حداکثر ۸ واحد درسی دانش آموخته می شوند و می توانند مطابق ضوابط در پردیس‌های دارای دوره تابستانی اقدام به انتخاب واحد کنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان سلماس خاطرنشان کرد: دانشجویان مردود در دروس پیش نیاز ترم بعد نیز میتوانند با پرداخت هزینه و رعایت ضوابط اقدام به انتخاب واحد نمایند و در صورت به حدنصاب نرسیدن تعداد دانشجو، پردیس‌های استان‌های همجوار مجازند از طریق تجمیع دانشجویان خود در یک مرکز اقدام به ارائه درس در ترم تابستانی کنند.

مخانی تصریح کرد: مراحل انتخاب واحد الکترونیکی دانشجویان طبق زمان‌بندی انجام شده و کلاس‌ها از تاریخ ۳مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه برگزار خواهند شد و در بازه زمانی هفتم تا دهم شهریور ماه امتحانات ترمی برگزار خواهد شد و حذف و اضافه و حذف اضطراری در این ترم امکانپذیر نخواهد بود.

وی اظهار کرد: دانشجویان توجه داشته باشند که حداکثر ۶ واحد نظری برای ترم تابستان در نظر گرفته شده است و در صورت فراهم سازی شرایط افزایش تعداد واحدهای انتخابی، ضوابط متعاقبا اعلام خواهد شد و برای هر واحد درسی تشکیل ۱۶ ساعت کلاس درس در بازه زمانی تعریف شده الزامی است

نوشتهٔ پیشین
دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی(دانش پذیری کارشناسی ارشد) – پذیرش مهر ماه ۱۳۹۴ (نوبت پانزدهم)
نوشتهٔ بعدی
جزئیات ثبت نام بدون آزمون سال ۹۴ دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!