پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان پیام‌نور در سال جاری

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور از پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، نجفی برزگر در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: سال‎گذشته ۱۴ میلیارد تومان وام به دانشجویان دانشگاه پیام نور پرداخت شد و امسال نیز تاکنون ۵ میلیارد تومان تسهیلات به این دانشجویان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور اخیرا تفاهم‎نامه‎ای را با بانک صادرات منعقد کرده است که براساس آن بانک می‎تواند تسهیلات دانشجویی را به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کند.

این مسئول اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی می‎توانند تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد تا سه میلیون تومان و در مقطع دکترا تا چهار میلیون تومان از تسهیلات دانشجویی بانک صادرات بهره‎مند شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: یکی از فعالیت‎های خوب دانشگاه پیام نور در زمینه برگزاری جشن ازدواج‎های دانشجویی است که سال‎گذشته جشن‎های ازدواج دانشجویی در این دانشگاه برگزار شده و همچنین مقرر شده که با هماهنگی با خیرین این ازدواج‎ها با محوریت استان‎ها برگزار شوند.

نجفی برزگر تاسیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور را از جمله برنامه‎های در دست اقدام این دانشگاه اعلام و اضافه کرد: با تاسیس این کانون فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که برخی از آنها جزء نمایندگان مجلس، برخی سفرا و رایزنان فرهنگی کشورمان در کشورهای مختلف، برخی مسئولین مراکز صنعتی و برخی موسسین شرکت‎های دانش بنیان هستند گرد هم می‎آیند.

وی با اشاره به اینکه مراکز مشاوره در مراکز استان‎ها راه‎اندازی شده است، بیان کرد: در این مراکز مشاوره‎های لازم در زمینه‎های مختلف به دانشجویان ارائه می‎شود البته این مراکز در درآمدزایی برای دانشگاه نیز اثرگذار هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور از این دانشگاه به عنوان پاک‎ترین دانشگاه در زمینه مسائل اجتماعی نام برد و گفت: به دلیل پذیرش دانشجویان بومی در دانشگاه پیام نور تاکنون گزارشی از بروز آسیب‎های اجتماعی همچون اعتیاد گزارش نشده است.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور و دانشگاه آکادمیک تاجیکستان
نوشتهٔ بعدی
الزام دانشجویان علوم انسانی به گذراندن درس انسان شناسی اسلامی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!