فعالیت ۱۱ هزار کارمند در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

کنکوران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌اکبر حقدوست عصر امروز در جشن روز بزرگ کارمند دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل سالن ورزشی فجر اظهار داشت: خانواده دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حدود ۱۱ هزار نفر کارمند خالصانه به صورت شبانه‌روز در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: برای اینکه جشن با‌شکوه و در شان خانواده دانشگاه علوم پزشکی را داشته باشیم، تصمیم گرفته شد، روزهای متفاوت برای پرستار، ماما، کارمند، پزشک، پرستار و مهندس و داروسازان را تجمیع کنیم و یک جشن بزرگ به مناسبت روز کارمند برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خطاب به کارکنان این دانشگاه ادامه داد: امیدوارم با تلاش و کمک شما سال آینده سالی شاد برای همه ما باشد و شاد زندگی کنیم و شادی را به همه دردمندان ارمغان دهیم.

حقدوست با تاکید بر اینکه این روزها جامعه ما به نشاط اجتماعی نیاز دارد، ابراز داشت: باید با همدلی و دست در دست یکدیگر و یا علی (ع) گفتن و توکل به خدا مشکلات را رفع کنیم.

وی متذکر شد: مشکلات دانشگاه علوم پزشکی کم نبوده است و به علت این مشکلات از شما عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با یاری شما سال آینده سال پررونق‌تری برای همه باشد.

این مسئول یادآور شد: کلنگ سالن زیبا و شکیل همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی را به‌زودی به زمین می‌زنیم.

نوشتهٔ پیشین
کسب رتبه دوم دانشگاه آزاد چالوس در مسابقات سازه‌های ماکارونی
نوشتهٔ بعدی
روسای ۳ دانشگاه منصوب شدند

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!