رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان: سبد عرضه علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان کامل است

کنکور سراسری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سبد عرضه علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان کامل است.

به گزارش ایسنا، دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار شنبه ۱۰ مهرماه در مراسم جشن ورودی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: بهترین امکانات آموزشی در رشته‌ها و رده‌های مختلف تحصیلی از کاردانی تا فوق‌تخصص برای ادامه تحصیل دانشجویان در این دانشگاه فراهم است.

وی با بیان اینکه در سالتحصیلی جدید ۱۲۰۰ دانشجو با رتبه‌های برتر کنکور جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: این دانشجویان به جمع ۶ هزار نفری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده است.

موسوی‌بهار با بیان اینکه ۶۵ درصد از دانشجویان پذیرفته شده خانم و ۳۵ درصد نیز مردم است، عنوان کرد: امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی برای تحصیل دانشجویان فراهم است و دانشجویان می‌توانند از دوره کاردانی تا فوق‌تخصص را در این دانشگاه بگذرانند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال جذب دانشجویان خارجی هستیم، اظهار کرد: دانشجویان خارجی فرصت اشتغالزایی را برای آینده استان ایجاد می‌کنند.

موسوی‌بهار ادامه داد: باید از کشورهای همسایه اسلامی دانشجویانی را جذب کنیم چرا که در حوزه سلامت در میان کشورهای همسایه سرآمد هستیم.

وی از دانشجویان خواست تا دنبال تحقیق و پژوهش‌های علمی باشند و با اساتید و استاد مشاوره‌ها ارتباط خوبی داشته باشند.

موسوی‌بهار کسب علم با بهترین کیفیت، تهذیب اخلاق و توجه به سلامت جسم را از وظایف اصلی دانشجویان موفق دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان هیچ مسامحه‌ای در عقب انداختن علم نداشته باشند و از فرصت‌هایی که در دانشگاه برایشان ایجاد شده، استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: مراتب فعالیت‌های دانشجویان را با همکاری معاونت دانشگاه در اختیار خانواده‌ها قرار خواهیم داد.

نوشتهٔ پیشین
نشست‌خبری دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان فردا برگزار می‌شود
نوشتهٔ بعدی
رشته جامعه‌شناسی دفاع مقدس تصویب شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!