۸۲ مرکز پژوهشی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت ۸۲ مرکز پژوهشی فعال و جزئیاتی از سامانه الکترونیکی همکار آزاد این دانشگاه خبر داد


حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شاخص های عملکردی مهم پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: از تعداد ۳۷ مرکز رشد در مهرماه ۹۲ به تعداد ۱۰۰ مرکز در مهرماه امسال رسیده‌ایم.

وی از فعالیت ۸۲ مرکز پژوهشی در دانشگاه آزاد خبر داد و اظهار داشت: هسته های فناور و شرکتهای دانش بنیان نیز با افزایش خوبی از ۱۹۲ (در سال ۹۲) به حدود ۹۲۶ مورد در مهرماه امسال ارتقا پیدا کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد بیان کرد: تاکنون حدود ۶۷ هزار مقاله در پایگاه اسکوپوس و بیش از ۴۵ هزار مقاله دانشجویان ما در وب آو ساینس منتشر شده و نسبت به سالهای گذشته در این زمینه با افزایش خوبی روبه رو بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیک ساها از اردیبهشت ماه ۹۴ برای ارئه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و سایر پژوهشگران کشور راه اندازی شده بیان کرد تاکنون این سامانه بیش از ۹ میلیارد تومان درآمد داشته است.

پیش از این میرزاده از تاسیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه خبر داد و به گفته وی این پژوهشگاه زمینه ای برای تجمع مغزها متشکل از پژوهشگران دانشگاه آزاد، پژوهشگران سایر دانشگاهها و مراکز پژوهشی کشور، پژوهشگران ایرانی خارج از کشور و پژوهشگران صنایع است که همه برای نوآوری، نخبه پروری و تجاری سازی تحقیقات و تبدیل علم به ثروت بعنوان شبکه نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می کنند.

نوشتهٔ پیشین
آخرین جزئیات درباره آزمون های استخدامی سال ۹۵
نوشتهٔ بعدی
دانشگاه امیرکبیر برنامه بین المللی سازی خود را ارائه کرد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!