امشب آخرین فرصت تکمیل ظرفیت ارشد/ ۵۰ هزار نفر ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ با اشاره به آخرین فرصت تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵ گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۱۷ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمامی داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

وی افزود: تاکنون ۵۰ هزار و ۲۹۱ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته های جدید اقدام کرده اند. ظرفیت پذیرش حدود ۸۱ هزار نفر است.

توکلی افزود: با توجه به اینکه بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌های‌ قبلی، ظرفیت های جدیدی اعلام کرده اند و برخی مؤسسات آموزش عالی هم تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود کرده اند، داوطلبان می توانند از میان این کدرشته ها انتخاب کنند.

وی گفت: داوطلبان واجد شرایط می توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته های اعلام شده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org جدول کدرشته‌محلهایی که در آنها پذیرش تکمیل ظرفیت صورت می‌پذیرد را مشاهده کنند و کد رشته های مربوطه را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات ‌تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ ۱۳۹۵ انجام‌ خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ سال‌ ۱۳۹۵ هستند لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
روسای مراکز علمی کاربردی مکلف به تعریف رشته‌های جدید شدند
نوشتهٔ بعدی
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!