آغاز انتخاب رشته دکتری ۹۹ سراسری از روز دوشنبه

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه

بر اساس اعلام سازمان سنجش، انتخاب رشته دکتری ۹۹ سراسری از روز دوشنبه سوم شهریورماه آغاز خواهد شد.

به گزارش کنکوران، بر اساس اعلام سازمان سنجش، آن‌دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه دکتری ۹۹، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌بایست از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۳ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

به این‌دسته از داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۹۹ و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه آزمون دکتری، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه سوم شهریورماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹
نوشتهٔ بعدی
تعداد مجاز شدگان برای انتخاب رشته دکتری ۹۹

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!