آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ امروز

دکتری

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از زمان آغاز تکیل ظرفیت آزمونهای دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی این دانشگاه از ساعت۱۴امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این ثبت نام تا ساعت۲۴روزسه شنبه ۱۳ مهر ادامه دارد، افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی ۹۵ دانشگاه آزاد شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شدند می توانند متناسب با رشته وگرایشی که مصاحبه شده اند و همچنین کلیه داوطلبان حاضردر جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ می توانند متناسب با مجموعه امتحانی که در آن شرکت کردند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

به گفته رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

دانشیان از اعلام اسامی پذیرفته شده در روز شنبه ۱۷ مهر ماه خبر داد و یادآور شد: پذیرفته شدگان می توانند بعد از اعلام نتایج جهت ثبت نام به واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

گفتنی است، زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی ( کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و دکتری حرفه ای) تا نیمه مهرماه اعلام می شود.

نوشتهٔ پیشین
ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دهه دوم مهرماه
نوشتهٔ بعدی
تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد ۱۲ مهر ماه اعلام می شود

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!