احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۶ آزاد

دکتری

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با تأکید بر قانونی بودن ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و برگزاری مستقل آزمون‌ دکتری در سال ۹۶، از تمدید احتمالی مهلت ثبت‌نام خبر داد.

فرهاد حسین‌‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در رابطه با آغاز ثبت‌نام داوطلبان تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه آزاد گفت: بر اساس رأی دیوان عدالت اداری ثبت‌نام‌ آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از سوی دانشگاه‌ آزاد کاملا قانونی است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها از روز چهارشنبه آغاز شده و تا ۲۷ آذرماه ادامه دارد، گفت: با توجه به تعداد زیاد ثبت‌نام‌ها احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

به گفته وی آزمون دکترای دانشگاه آزاد هشتم بهمن ماه امسال و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای سوم، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود.

حسین‌زاده لطفی اظهار داشت: برگزاری آزمون از سوی دانشگاه آزاد کاملا قانونی است و مشکلی در اجرا نداریم، قطعا آزمون‌ها از سوی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و با توجه به مصوبه‌های موجود جای هیچ نگرانی نیست.

وی در رابطه با جلسه امروز بعدازظهر اعضای کمیسیون آموزش مجلس با مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این جلسه در رابطه با پذیرش‌های سال‌های گذشته است که در این زمینه نیز همه مسائل قانونی بوده و وزارت علوم هم به صورت رسمی اعلام کرد که پذیرش‌های سال ۹۵ دانشگاه آزاد قانونی بوده است.

نوشتهٔ پیشین
دانشجویان تخصصی علوم پزشکی بودجه فرصت مطالعاتی می گیرند
نوشتهٔ بعدی
جزئیات مصاحبه رشته های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۵ چهارشنبه اعلام می شود

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!