افزایش پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از پذیرش سه هزار و ۴۰۰ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.


جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشگاه خوارزمی برای سال تحصیلی ۹۵ پذیرای هزار و ۲۰۰ دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی است.

وی افزود: با توجه به تجمیع برخی رشته‌های مقطع کارشناسی و حذف برخی از گرایش‌ها، تعداد پذیرش دانشجویان در این مقطع نسبت به سال قبل قدری کاهش داشتیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی به آمار دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در مقطع کارشناسی ارشد هزار و ۸۴۰ دانشجو به دانشجویان دانشگاه اضافه می شود.

کیوانی افزود: همچنین ۳۱۶ دانشجوی دکتری جدید نیز در این سال در دانشگاه خوارزمی تحصیل می کنند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد افزایش یافته، اما در دوره دکتری تغییر محسوسی رخ نداده و متناسب با سال تحصیلی گذشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در این دانشگاه گفت: ۸۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد جدید دانشگاه خوارزمی استعداد درخشان هستند که بدون آزمون در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

وی درباره مقطع دکتری این دانشگاه اظهار کرد: این آمار را برای دانشجویان دوره دکتری ۹ نفر است که ۹۰ دانشجوی جدید نیز در دوره‌های مجازی دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل می شوند.

کیوان با بیان اینکه امسال ۳۸۰ دانشجو در پردیس بین‌الملل دانشگاه خوارزمی تحصیل می کنند، افزود: به این ترتیب در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ حدود سه هزار و ۴۰۰ دانشجوی جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

نوشتهٔ پیشین
اعلام زمان برگزاری کنکور ۹۶/ آغاز ثبت نام کنکور دکتری از ۱۶ آذر
نوشتهٔ بعدی
پذیرش ۶ هزار دانشجوی جدید در مراکز علوم اسلامی دانشگاهیان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!