ثبت نام بیش از ۱۷ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته های جدید آزمون سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام ۱۷ هزار نفر در تکمیل‌ ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و برخی از رشته‌های آزمون‌ سراسری سال‌ ۹۵ خبر داد.


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفـت: از یکشنبه ۲۳ آبان اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته های نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و اطلاعیه جدید نیز ۲۶ آبان منتشر شد و داوطلبان تا ۲ آذر ماه می توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان با نمره کل مساوی و یا بزرگ تر از یک (با توجه به کارنامه نتیجه عملی اولیه) می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج تا ۲ آذر ماه با مراجعه به سایت سنجش و اطلاع از کد رشته محل های مربوط نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان اعم از اینکه در آزمون ۹۵ ثبت نام نموده یا ننموده اند نیز می توانند در رشته هایی که پذیرش آنها براساس سوابق تحصیلی می باشد متقاضی شوند.

وی تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند با پرداخت مبلغ ۱۸۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

توکلی یاد آور شد: داوطلبانی که تا کنون ثبت نام کرده اند می توانند در مدت زمان تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند و تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۹ آبان ماه تعداد ۱۷ هزار و ۶۱۸ نفر ثبت نام کرده اند.

نوشتهٔ پیشین
ارقام کار دانشجویی تغییر کرد/ ابلاغ آیین نامه به دانشگاه ها
نوشتهٔ بعدی
سوالات و کلیدآزمون EPT آبان ماه دانشگاه آزاد منتشر شد / اعلام زمان برگزاری آزمون آذرماه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!