دانشجویان سنواتی :تغذیه و خوابگاه سنواتی های ترم ۵ و ۹ مانند سایر دانشجویان شد

رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال نامه ای به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ارائه خدمات تغذیه و خوابگاه برای دانشجویان در نیمسال های تحصیلی ۵ و ۹ را مشابه سایر دانشجویان اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، در نامه مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجو یان به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در خصوص دانشجو یان مشغول به تحصیل در نیمسال های تحصیلی ۵ و ۹ آماده است:

با عنایت به محوریت آموزش و پژوهش در نظام آموزش عالی کشور و مبنا بودن تصمیم گیری های مختلف براساس اولویت های آموزشی و نیز باتوجه به بخشنامه های شماره ۱۳۲۱۵۹/۲ مورخ ۲۳ شهریورماه ۹۵ و شماره ۱۴۳۶۱۷/۲ مورخ ۶ مهرماه سال ۹۵ معاونت آموزشی وزارت علوم در مورد چگونگی بررسی سنوات مجاز(نیمسال های تحصیلی ۵ و ۹) و نیز پیرو مصوبه مورخ ۱۴ تیرماه سال ۹۵ هیات امنا صندوق رفاه دانشجویان به استحضار می رساند ارائه خدمات تغذیه و خوابگاه به دانشجویان(باتوجه به ظرفیت خوابگاها) در نیمسال های تحصیلی ۵ و ۹ مشابه سایر دانشجویان است.

در این نامه تاکید شده است، تنها در صورتیکه دانشگاه دانشجویی را در سنوات غیر مجاز تشخیص دهد، موضوع تعرفه های سنوات اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه های بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، اصفهان و صنعتی امیرکبیر در هفته گذشته تجمع های اعتراضی برای اجرای قانون سنوات در دانشگاه ها برگزار کردند.

براساس این قانون دانشجویانی که سنوات قانونی آنها به اتمام رسیده باشد علاوه بر پرداخت شهریه برای ادامه تحصیل خود نمی توانند از تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم و خدمات رفاهی مانند خوابگاه و تغذیه استفاده کنند.

نوشتهٔ پیشین
آخرین تصمیمات ۲ وزارتخانه درباره رشته روانشناسی بالینی
نوشتهٔ بعدی
علمی کاربردی :معاون فرهنگی، دانشجویان این دانشگاه کمترین مشکلات فرهنگی-اجتماعی را دارند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!