دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران تجمیع می‌شوند

دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران تجمیع می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از آغاز احداث ساختمان ۵ دانشکده این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار ساخت این مجموعه در پردیس همت آغاز شده و تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر سید جواد حاج میر اسماعیلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروژه احداث ساختمان ۵ دانشکده دانشگاه علوم پزشکی ایران علی‌رغم مخالفت‌ها و مشکلات شدیدی که از سوی شهرداری و شورای شهر ایجاد شده بود، در حال حاضر مجددا از سر گرفته شد و دانشکده‌های” فناوری‌های نوین”، “مدیریت”، “بهداشت” و دو دانشکده جدید (که در صورت دریافت مجوز اسامی آنها اعلام می‌شود) در این پروژه تعریف شده است و به این ترتیب سه دانشکده‌ مذکور که در شهر تهران پراکنده هستند، در این مکان متمرکز خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ساختمان ۵ دانشکده جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران در ۴۵ هزار مترمربع واقع در پردیس همت و در جوار کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران احداث می‌شود.در حال حاضر این ساختمان تا طبقه دوم احداث شده و باید به ۱۵ طبقه برسد.

دکتر حاج میراسماعیلی همچنین در خصوص اعتبار ساخت ساختمان ۵ دانشکده جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اعتبار و هزینه‌های ساخت این پروژه از محل فروش زمین متعلق به دانشگاه تامین شده و اگر شهرداری مشکلی ایجاد نکند و بتوانیم سایر اعتبارات ساخت آن را نیز تامین کنیم این پروژه تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: به طور کلی برای بهره‌برداری از پروژه فوق ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تعریف شده که ۳۰ درصد آن با فروش زمین تامین شد و مابقی آن را امیدواریم با قولی که دکتر نوبخت در خصوص اختصاص اعتباری در بودجه سال آینده برای ساخت این مجموعه، تامین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت پروژه فوق از سال ۹۱ یعنی از زمان ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران آغاز شد و بعد از انتزاع دو دانشگاه مجددا متوقف شد که در نهایت از سال ۹۳  مجددا آغاز گردیده است.

مطالب مرتبط:

تدریس ژنتیک پزشکی

کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی در یک نگاه، تعریف، رشته های مجاز، دروس و ضرایب، منابع، زمان آزمون ۹۷-۹۶

منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی

در پایان به دانشجویانی که تمایل دارند از مباحثی که از ژنتیک پزشکی ایمری در کانال ژنتیک پزشکی متعلق به همین سایت تدریس می شود استفاده کنند پیشنهاد می گردد از طریق این لینک به کانال ژنتیک پزشکی بپیوندند.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
آمادگی دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت بین المللی
نوشتهٔ بعدی
سه دانشگاه ایران در میان ۵۰۰ موسسه سبز جهان قرار گرفت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!