سامانه ملی ثبت پایان‌نامه و رساله رونمایی شد

کارشناسی ارشد

نسخه دوم سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحیقات و فناوری در ایرانداک رونمایی شد.

آسان‌سازی فرآیند گردآوری و ثبت مدارک علمی کشور، پوشش پایگاه اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، پیش‌گیری از دوباره‌کاری در پژوهش‌های دانشگاهی، صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزشی و پژوهشی، رصد و تهیه گزارش‌های مدیریتی از وضعیت علمی کشور و پاس‌داشت حقوق پدیدآوران از اهداف راه اندازی این سامانه می باشد.

براساس بخش‌نامه وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری در سال ۱۳۸۶، همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، ملزم هستند که یک نسخه از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود را در اختیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) قرار دهند و صدور، گواهی فراغت از تحصیل و اعلام وصول پایان‌نامه دانش‌آموخته به ایرانداک موکول شده است.

در این راستا، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برای آسان‌سازی این فرایند، پایگاه وب ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را از سال ۱۳۸۷ در اختیار دانشجویان کشور قرار داده است و دیروز نسخه دوم این سامانه رونمایی شد.

نوشتهٔ پیشین
کلاس های کارشناسی ارشد ایمونولوژی وزارت بهداشت- تدریس توسط رتبه های برتر دکتری
نوشتهٔ بعدی
ایجاد محدودیت موسسات اعزام دانشجوی پزشکی/ کمبود تجهیزات آموزشی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!