از سوی ستاد توسعه علوم شناختی صورت می‌گیرد ; اعطای کمک‌هزینه سفر به دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله

از سوی ستاد توسعه علوم شناختی صورت می‌گیرد ; پنجمین فراخوان اعطای کمک‌هزینه سفر به دانشجویان دکتری برای

ارائه مقاله

کمک هزینه سفر

پنجمین فراخوان اعطای کمک‌ هزینه سفر به دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی منتخب توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی و دستیار پزشکی (رزیدنتی) رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی اعطا خواهد شد.

در این راستا، این ستاد در اردیبهشت ماه سال ۹۶ پنجمین فراخوان جایزه سفر برای دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) و دستیار پزشکی (رزیدنتی) را منتشر نموده است تا دانشجویان علاقه‌مند و فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی که در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات داخلی کشور مشغول به تحصیل هستند، برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد اقدام نمایند. همچنین این دانشجویان باید حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مؤلف اول، در حوزه‌های مرتبط با اولویت‌های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری‌های شناختی داشته باشند.

دانشجویان متقاضی لازم است پس از ثبت‌نام در سایت ستاد طبق فراخوان اعلام شده از ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری ، با ارائه خلاصه مقاله خود از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده نمایند. اسامی پذیرفته‌شدگان حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت ۲۵ خرداد ماه) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می گردد.

دانشجویان متقاضی لازم است پس از ثبت‌نام در سایت ستاد طبق فراخوان اعلام شده از ۲۵ اردیبهشت ماه، با ارائه خلاصه مقاله خود از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده نمایند. اسامی پذیرفته‌شدگان حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت ۲۵ خرداد ماه) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و ستاد اعلام می گردد.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مشاور سازمان سنجش خبر داد؛ کارنامه کنکور ارشد ۹۶ نیمه دوم خرداد منتشر می شود
نوشتهٔ بعدی
اولین کنفرانس ملی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!