نتایج نهایی درخواست های نقل و انتقال تا ۲۵ دی اعلام می شود

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: نتیجه نهایی درخواست نقل و انتقالات دانشجویان این دانشگاه تا ۲۵ دی ماه در سایت منادا اعلام می شود.


به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا سامت گفت: مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان این دانشگاه تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ دی ماه تمدید و مهلت تعیین شده مجددا تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴ هزار ثبت نام در این سامانه صورت گرفته است، افزود: متقاضیان می توانند تا ۱۲ دی ماه با مراجعه به سامانه منادا به نشانی Monada.iau.ir پس از مطالعه شیوه نامه و راهنمای ثبت نام نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: پس از اتمام زمان ثبت نام مدارک ارسالی توسط واحدها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت صحت مدارک با درخواست دانشجو موافقت و در صورت عدم صحت مدارک یا واجد شرایط نبودن متقاضی مراتب از طریق سامانه نقل و انتقالات به دانشجو اعلام می شود.

وی با بیان اینکه نتیجه درخواست ها تا۲۵ دی ماه اعلام خواهد شد گفت دانشجویان می توانند از طریق سامانه منادا آخرین وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند.

وی به ضوابط جدید شیوه نامه نقل و انتقالات اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته متقاضیان تنها امکان انتخاب یک گزینه را داشتند که در سامانه جدید امکان انتخاب ۵ گزینه فراهم شده است.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد عنوان کرد: اصلاح جدول همترازی از ده گروه به ۷ گروه، امکان انتخاب ۵ واحد مقصد برای تقاضای میهمانی بر اساس جدول هم ترازی، فراهم کردن میهمانی دانشجویان خانم در دوران بارداری و شیردهی، فراهم کردن امکان میهمانی دائم دانشحویان بیمار صعب العلاج، امکان انتقال فرزندان و همسر کارکنان دانشگاه و اعضای هیات علمی به محل خدمت خود و امکان انتقال دانش آموزان مدارس سما(به شرط چهار سال تحصیل در دوره دبیرستان) از جمله نکات مطرح شده در شیوه نامه جدید نقل و انتقالات دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

نوشتهٔ پیشین
اعلام زمان انتشار نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ دانشگاه ارومیه
نوشتهٔ بعدی
پایان نامه از دوره کارشناسی حذف می شود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!