کارآفرینی ماموریت اصلی دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی

دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی به ایجاد مراکز استعدادیابی و کسب مهارت برای ورود دانشجویان به مراکز کسب و کار می پردازد.


محسن برزگری معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ایجاد فرهنگ کار آفرینی از جمله اقدامات دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی در این مرکز است.

وی در ادامه افزود: برای اجرای فرهنگ کارآفرینی لازم است که هم اساتید و کارکنان دانشگاه با ایجاد انگیزه و خلاقیت این نگرش و بینش را دردانشجویان ایجاد وتقویت کنند.

برزگری ابراز داشت: در دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی علاوه بر دروس مصوب وزارت علوم واحد های مهارتی برای نزدیکی دانشجویان به بازار کسب و کار ایجاد شده است، همچنین استعداد یابی و برگزاری دوره های آموزشی برای راه یابی به محیط کسب و کار از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی اظهار داشت: با مذاکراتی که ما با فعالان حوزه صنعت انجام دادیم در رشته های مختلف، محیط کسب و کار ایجاد و از طریق اساتید به پرورش هنرجویان برای راه یابی به بازار کسب وکار آشنایی و ایجاد مهارت های کاری و ارتباطی پرداخته شده است.

وی بیان کرد: ایجاد مرکز علم و کار به منظور ایجاد اقتصاد دانش بنیان از دیگر اقدامات دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی برای ایجاد کار آفرینی است.

برزگری با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی ایجاد اشتغال است و ایجاد دغدغه کارآفرینی برای اساتید است، ابراز داشت: ایده کارآفرینی از ۲ سال گذشته آغاز و در سال جاری به صورت جدی از سوی جهاد دانشگاهی مورد پیگیری است.

وی در خصوص همکاری پژوهشکده ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی با دانشگاه علم و هنر افزود: ایجاد مرکز رشد گیاهان دارویی، مرکز رشد سلامت و تغذیه و مرکز رشد هنر برای رشد و ایجاد اشتغال برای دانشجویان ازجمله این اقدامات از سوی این مراکز است.

نوشتهٔ پیشین
اخبار وزارت علوم :وزارت علوم در هفته ای که گذشت
نوشتهٔ بعدی
امشب پایان مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون های دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!