تغییر هر گونه منابع کنکور با تایید دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم

مشاور عالی سازمان سنجش کشور، گفت: اعلام گرایش‌های هر رشته پس از بررسی دفتر گسترش آموزش وزارت علوم و اعلام رسمی به سازمان سنجش کشور صورت می‌گیرد.


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوردرباره تغییر برخی از منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ اظهار داشت: به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های متنوع تحصیلی دوره مختلف آموزش عالی از جمله آزمون ورودی دوره‌های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همه ساله فهرست و عناوین رشته‌های تحصیلی و گرایش‌های هر لحظه پس از بررسی و تایید دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم و فناوری و اعلام رسمی ان به سازمان سنجش کشور صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: عناوین دروس تخصصی هر یک از رشته‌های امتحانی و ضریب آن، بر حسب مورد در گرایش‌های هر رشته بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی و با هماهنگی شورای برنامه ریزی و گروه‌های تخصصی سازمان سنجش کشور در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج و به اطلاع متقاضیان هر کدام از کدرشته‌های امتحانی مربوط می‌رسد.

توکلی عنوان کرد: با تایید دفتر گسرش آموزش عالی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ علاوه بر بررسی و تایید کد رشته‌های امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات عالی از جمله دانشگاه آزاد که رشته‌های امتحانی خاصی در این دانشگاه که تنها پذیرنده دانشجو در کد رشته‌های مربوط دانشگاه مذکور است تنظیم شده و در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

وی گفت: ثبت نام برگزاری اعلام نتایج و استخراج فهرست قبول شدگان نهایی در هر مورد با توجه به مصوبات مراجع قانونی ذیربط نسبت به تهیه اطلاعیه دفترچه راهنمای برگزاری آزمون اقدام می‌کند.

نوشتهٔ پیشین
امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری ۹۶
نوشتهٔ بعدی
برگزاری آزمون زبان EPT در روز جمعه ۱۰ دی ماه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!