مقالات برگزیده نشریات دانشجویی در پایگاه “سیویلیکا” نمایه می‌شوند

کنکوران

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی برای نمایه سازی مقالات علمی برگزیده این جشنواره، با پایگاه علمی سیویلیکا همکاری می کند.
به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور در راستای ارج نهادن به تلاش‌های مجاهدت گونه‌ دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و … در صدد است تا با ایجاد فرصتی مناسب امکان مشارکت فعالانه تمامی دانشجویان در زمینه‌های فوق الذکر را فراهم آورده و همچنین با ایجاد شرایط مناسب جهت انتشار مجموعه مقالات برگزیده به اشاعه فرهنگ پژوهش در جامعه‌ی دانشگاهی یاری رساند.

در این راستا بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی و پایگاه علمی سیویلیکا منعقد شده تمامی مقالات علمی شرکت کننده در جشنواره که فرمت کامل مقالات علمی( چکیده، مقدمه و بیان مساله، یافته ها، بحث و نتیجه گیری و منابع) را رعایت کرده باشند پس از بررسی و ارزیابی اولیه در این پایگاه نمایه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره سراسری نشریات دانشجویی،هدف از چنین اقدامی علاوه بر تقدیر از تلاش های دانشجویان، ایجاد بستری مناسب جهت جلوگیری از پراکنده شدن نتایج تحقیقات و مطالعات دانشجویان است. نمایه سازی و انتشار مقالات علمی دانشجویان در پایگاه علمی سیویلیکا در عین ترغیب دانشجویان به تمرکز بر حوزه های پژوهشی، مانع از دوباره کاری و هدر رفت نیروی انسانی و مالی در عرصه پژوهش خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
دانشگاه های برتر ایرانی :۸ دانشگاه ایرانی در بین ۸۰۰ دانشگاه ممتاز دنیا/ کاهش برتری آمریکا
نوشتهٔ بعدی
رشد ۴٫۵ برابری تصویب رشته های دکتری دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!