تدوین آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

کنکوران

تدوین آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی -آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه و تدوین شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،محمدرضا شیخ ربیعی سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اعلام این خبر گفت: آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویی این دانشگاه تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: به منظورحفظ شان و منزلت و همچنین کمک به افزایش انگیزه ادامه تحصیل ‏دانشجویان و قانونمند کردن فرآیند میهمانی و انتقالی دانشجویان و هماهنگی و حفظ وحدت رویه، با رعایت تمام مقررات و حفظ استانداردهای آموزشی و براساس اسناد بالادستی آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه و تدوین و به تصویب ریاست عالیه دانشگاه رسیده است.‏

وی در ادامه گفت: در اولین جلسه بررسی درخواست‌های متقاضیان نقل و انتقالات بیش از ۹۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که تصمیم اتخاذ شده به متقاضیان ابلاغ و پرونده های آنها روال قانونی خود را طی کرد.

وی افزود: برای تمام تقاضاهای نقل و انتقال دانشجویان کاربرگ های مختص و مرتبط تهیه شده است.

شیخ ربیعی ابراز امیدواری کرد که سامانه اختصاصی نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه در دست طراحی است که نشانی آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
نتایج نیمه متمرکز کنکور :نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز کنکور امروز اعلام می شود
نوشتهٔ بعدی
رشته محل های خودگردان :۲۰ درصد رشته محل‌های علوم پزشکی خودگردان شدند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!