وام ازدواج دانشجویی :پرداخت وام ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد تا پایان امسال

کنکوران

وام ازدواج دانشجویی -ذاکر خبر داد: در صورتی که زوج‌های دانشجو هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی باشد، مبلغ ۲۳ میلیون تومان به آنها تعلق می‌گیرد و به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.
ذاکر مدیر صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرداخت وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۳ صورت گرفت و دانشگاه آزاد توانسته در زمینه ارائه این تسهیلات قدم بزرگی بر دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۸۶۳۲ نفر در این سامانه برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده‌اند و پرداخت این وام‌ها در سه فاز برنامه ریزی شده است تا در مرحله‌ی اجرایی قرار بگیرد که فاز اول آن تا پایان سال ۱۳۹۳ و فاز دوم آن تا پایان شهریور ماه اجرایی شد، اما ما قصد داریم فاز سوم آن را تا قبل از پایان سال ۱۳۹۴ به مرحله‌ی اجرایی برسانیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر از بین تعداد ۱۸۶۳۲ نفر که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، ۶۲۰۱۱ نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: قرار بر این است که بر اساس جدول زمان بندی، تا پایان سال ۱۳۹۴ تمامی دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن، وام خود را دریافت کنند که البته خبرهای خوشی در این زمینه، در مراحل بعدی، برای دانشجویان خواهیم داشت.

,
نوشتهٔ پیشین
رشته محل های خودگردان :۲۰ درصد رشته محل‌های علوم پزشکی خودگردان شدند
نوشتهٔ بعدی
دانشگاه پیام نور مرکز تفت در هشت رشته جدید دانشجو می‌پذیرد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!