فرهنگسازی در زمینه نانو در دانشگاه آزاد اسلامی

کنکوران

سایت Nanofestival.ir طراحی شد که افراد می‌توانند برای جشنواره اعلام آمادگی کنند و تولیدات خود در زمینه نانو را ارسال کنند.
دکتر وثوق رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین جشنواره نانو در نیمه دوم شهریور ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- جنوب با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران، ستاد ویژه فناوری نانو و مشارکت تعدادی از واحدهای دانشگاه استان تهران برگزار می‌شود و برنامه ریزی برای انجام این کار بعد از ادغام اولین دوره جشنواره که در واحد علوم دارویی برگزار شد به اتمام رسید.

وی افزود: سایت Nanofestival.ir طراحی شد و افرادی که برای جشنواره اعلام آمادگی کردند که به عنوان شرکت کننده باشند و می‌توانند وارد سایت جشنواره شوند و تولیدات خود اعم از پایان‌نامه، مقاله، پروتوتایپ(محصولات اولیه)، مجله، رساله دوره دکترا و پایان‌نامه ارشد و کتاب در زمینه نانو را ارسال می‌کنند که در کمیته‌های دارویی بررسی می‌ شوند و نتایج آن در تاریخ بین ۱ تا ۵ شهریور اعلام می شود.

ثمری در ادامه بیان داشت: ما نمایشگاهی را درکنار این جشنواره خواهیم داشت که محصولات منتخب بویژه پروتوتایپ به نمایش گذاشته می‌شود که در نیمه دوم شهریور ماه همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه دایر می شود و از جمله اهداف این جشنواره این است که ما تولیدات نانویی خود را ارائه دهیم و بتوانیم توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی را در این زمینه نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف ما در این زمینه حمایت از طرح های برتر برای بحث‌تجاری سازی هاست و مهم این است که دانشمندان و فرهیختگان در زمینه نانو در یک جا جمع شوند تا تبادل تجربیات صورت بگیرد.

وی در پایان اعلام کرد: ما منتخبین خود را در دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می کنیم تا در جشنواره اصلی که در مهر ماه توسط ستاد ویژه‌ی فناوری نانو برگزار می‌شود، شرکت کنند و بتوانیم با این طرح، فرهنگ‌سازی در زمینه بحث نانو داشته باشیم و زمینه تولیدات نانویی را در دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضور است،‌سهم قابل قبولی به خود اختصاص دهد .

نوشتهٔ پیشین
واحدهایی جدید در واحد رشد دانشگاه صنعتی شریف
نوشتهٔ بعدی
جزئیات آزمون دکتری ۹۵ / مواد آزمون اعلام شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!