تعیین تکلیف وضعیت استخدامی دانشجویان ورودی ٩٣ دانشگاه فرهنگیان

استخدام آموزش و پرورش

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می کنیم که با عنایت دولت، اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش و مساعی سازمان مدیریت ، نگرانی مربوط به صدور احکام دانشجو معلمان ورودی بهمن ۱۳۹۳ که تعداد آنها ۱۰هزار نفر است، مرتفع شد و احکام این گروه صادر خواهد شد.
به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مهرمحمدی با اعلام این خبر و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: تاریخ صدور احکام دانشجو معلمان ورودی ۹۳ از اول فروردین ۹۴ خواهد بود و با لطف خداوند جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، هر چند که ممکن است پرداخت معوقات مربوط به این احکام به لحاظ محدودیت های بودجه ای، قدری با تأخیر انجام پذیرد ولی زمان پرداخت حقوق از ۱۳۹۴/۱/۱ خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان،دکتر مهر محمدی تصریح کرد: احکام ۵۰۰۰ دانشجو معلم ورودی جدید که از ابتدای مهرماه ۱۳۹۴به جمع دانشگاه فرهنگیان ملحق می شوند نیز با موافقت وزیر آموزش و پرورش و مساعدت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر می شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پایان از مساعدت های فانی وزیر آموزش و پرورش، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که با اهتمام ویژه در جهت حل مشکل دانشجویان یاد شده اقدامات شایسته ای را به انجام رسانده اند تقدیر کرد.

نوشتهٔ پیشین
بسته تشویقی وزارت بهداشت برای ازدواج دانشجویی
نوشتهٔ بعدی
امکان سئوال و اعتراض داوطلبان کنکور فراهم شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!