نحوه برگزاری گردهمایی مراکز مشاوره دانشجویی تغییر کرد

کنکوران

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان از تغییر شکل برگزاری گردهمایی مراکزمشاوره دانشجویی خبر داد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی تعداد گردهمایی های سالانه مراکز مشاوره دانشجویی کاهش یافت.
دکتر حمید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراکز مشاوره دانشجویی سالانه دو بار (شهریورواسفند ) گردهمایی برگزار می کرد، که امسال در راستای صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی تعداد گردهمایی مدیران و مراکز مشاوره را کاهش داده و شکل آن را تغییر داد .

وی افزود: گردهمایی سالانه مراکز مشاوره از دوبار در سال به یک‌بار، آن هم در انتهای سال کاهش یافت که در این گردهمایی برنامه مراکز مشاوره در طول سال جمع‌بندی شده و برای سال آینده برنامه‌‌ریزی می شود.

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان افزود: درابتدای سال تحصیلی جدید نیز یک نشست مختصر و مفید با دبیران مناطق و دبیران استان‌ها برگزار می شود، در این نشست سیاست‌ها و برنامه مراکز مشاوره در سال تحصیلی جدید به دبیران مناطق و استان های مراکز مشاوره منتقل می شود و دبیران مناطق نیز موظف هستند سیاست های مذکور را در منطقه خود تبیین کنند.

یعقوبی افزود: بنابراین نشست دبیران مناطق و دبیران استان‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌ها چهارشنبه ۱۱ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نشست یک روزه بوده و با حضور مدیران وزارتی دبیران مناطق برگزار می‌شود. برنامه های ویژه دانشجویان جدید الورود، دانشجویان جدید الخوابگاهی، نقش مراکز مشاوره دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی، چالش‌های زندگی دانشجویی و برنامه‌هایی که عمدتا در ابتدای سال در جشن جدید الورود ها برگزار می شود محورهای مورد بررسی در این نشست به شمار می آیند.

نوشتهٔ پیشین
همه دانشجویان بیمه حوادث می‌شوند/ ارائه بیمه اساتید و کارکنان
نوشتهٔ بعدی
اطلاعیه جدید اسکان تابستان ۹۴ خوابگاه های دانشگاه تهران

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!