انتخاب رشته ۵۷ هزار نفر در تکمیل ظرفیت ارشد/امشب آخرین فرصت

کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته ۵۷ هزار و ۳۰۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۸ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ است و این فرصت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: داوطلبان می توانند با توجه کدرشته های جدید اعلام شده انتخاب رشته کنند و یا در صورت انتخاب رشته در روزهای گذشته نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش حداکثر ۲۰ کد رشته محل را از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: گزینش نهایی در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه و اطلاعیه‌های قبلی، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۴ انجام‌ خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

, ,
نوشتهٔ پیشین
حقوق پرسنل قراردادی و شرکتی چالش جدید دانشگاه پیام نور
نوشتهٔ بعدی
آغاز ثبت نام آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تهران از امروز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!