دانشکده مامایی پرستاری آمل به دانشگاه تبدیل می‌شود

وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشکده مامایی پرستاری آمل به دانشگاه تبدیل می‌شود، افزود: هیچ دانشکده پزشکی جدیدی در کشور ایجاد نمی‌شود و قول آن را به هیچ شهری ندادیم.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، سید حسن هاشمی در نشست شورای اداری شهرستان آمل که همزمان با سفر هیات دولت به مازندران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: درباره احداث دانشکده دندانپزشکی آمل استثنا است و اگر دانشگاه آزاد بیمارستانی برای این شهر بسازد می‌توان به پشتوانه آن دانشکده پزشکی آمل را راه‌اندازی کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه شهرستان آمل قدمت دیرینه ای دارد و مهد علم، دانش، فقاهت و سیاست است، تصریح کرد: جوانمردی و بزرگ منشی از ویژگی‌های مردم آمل است و آمل یکی از شهرهای ارزشمندی است که استعدادهای درخشانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همه زیبایی‌های استان باید از دماوند استفاده کافی برده شود، عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده در کشور مشکل اشتغال است، اما در مازندران نیز باید نسبت بیکاری نسبت به سایر استان‌ها کمتر باشد.

این مسئول با اشاره به مسایل مطرح شده از سوی مسئولان آمل در این باره اظهار کرد: درباره سد و محور هراز امیدواریم دولت بتواند قدم‌های خوبی بردارد.

نوشتهٔ پیشین
ضرورت توسعه زیر ساخت آموزشی و تقویت بخش خصوصی در آموزش پزشکی
نوشتهٔ بعدی
۳۵ درصد صندلی‌های دانشگاه پیام نور خراسان شمالی خالی است

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!