نشانه‌گیری دانشگاه علمی کاربردی برای هدفمند شدن ۳۶ مرکز رشد

رئیس دانشگاه جامع گفت: تاکنون ۳۶ مرکز رشد راه‌اندازی شده‌ که امید می‌رود تا پایان سال ۹۴، ۲۳ مرکز به مرحله نهایی انجام فعالیت‌ها برسند.
محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: ارتقای کیفیت رشته و دروس، مراکز و مدرس ها، ۳ اولویت اساسی دانشگاه جامع علمی کاربردی است در خصوص ارتقای کیفیت رشته و دروس باید بتوانیم بر مبنای آخرین نیازهای روز بازار کار استاندارد سازی کنیم همچنین مراکز ما باید از استانداردهای لازمی که سازمان مرکزی دانشگاه تدوین کرده برخوردار باشند که این امر با رتبه بندی مراکز به هدف خود خواهد رسید اولویت سوم ما مدرسان هستند چرا که رکن و اساس اصلی دانشگاه را تشکیل می‌دهند ماهم در تلاش هستیم با نوآموزی ، بازآموزی و آموزش خبرگان بتوانیم از آنها در آموزش های مهارتی و ارتقای کیفیت آموزشی بهره بگیریم ما امسال حدود ۱۰۰ هزار متقاضی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی داشتیم.

اخباری افزود: برخی از مراکز رشد درحال فعالیت هستند. تا کنون ۳۶ مرکز راه‌اندازی کرده‌ایم و در حال گرفتن مجوز راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. به امید خدا تا آخر سال ۹۴، ۲۳ مرکز رشد هم به مرحله نهایی انجام فعالیت خود می‌رسند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان اظهار داشت: بحث دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بحث ارتباط حوزه و دانشگاه است ما موفق شدیم مجوز ویژه‌ای را از ریاست نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بگیریم چرا که معارف دانشگاه جامع به نحوی متفاوت با سایر دانشگاه ها است زیرا معارف مرتبط با درگیری‌های شغلی و کسب و کار در دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نوشتهٔ پیشین
نشست دانشگاه‌های حاشیه خزر فردا برگزار می شود
نوشتهٔ بعدی
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد به تعویق افتاد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!