دانشگاه جامع علمی کاربردی آجا در فارس آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آجا در فارس، امیر سرتیپ حسین محمدی افزود: تاریخچه پیدایش علم و دانش به آغاز خلقت انسان برمی‌گردد و انسان از همان ابتدا و همواره به دنبال این بوده که بفهمد و درک کند.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه هر سازمان برای پیشرفت و تحقق اهداف خود نیازمند چند مؤلفه اساسی است افزود: نیروی انسانی متعهد و متخصص، ابزار، ملزومات و فنّاوری و منابع مالی مدیریت ازجمله این مؤلفه‌ها محسوب می‌شود.

فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در میان تمام مؤلفه‌های مذکور نیروی انسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه نیروی انسانی با ایده و خلاقیت سبب ایجاد تحول در جامعه و سازمان می‌شود.

امیر سرتیپ محمدی اظهار داشت: زمانی یک سازمان موفق است که از نیروی انسانی در اختیار خود به نحو شایسته استفاده کند و از نیروها بر اساس تجربه و تخصص در سازمان‌ها استفاده شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهید رستمی گفت: مرز کشورهای توسعه‌یافته و توسعه‌نیافته را نیروی انسانی متعهد، متخصص و آموزش‌دیده تعیین می‌کند و همین عنصر آموزش است که مسیر و جهت تحول یک کشور را مشخص و زاویه انحراف را کم و جهت‌بخشی می‌کند.

وی، استاد، دانشجو، پشتیبانی و ایجاد فضای آموزشی مناسب و محتوای آموزش را از مؤلفه‌های آموزش برشمرد و تصریح کرد: یکی از وجوه تمایز دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاه‌ها، ارائه دروس توأم با آموزش‌های عملی است.

امیر سرتیپ محمدی تأکید کرد: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان این دانشگاه کارمند بوده و از درون سازمان‌ها هستند و مشکلات را از نزدیک درک کرده‌اند با فراگیری آموزش‌های عملی، راهکارها و تدابیر لازم آن‌ها را در مسیر حل مشکلات به کار می‌برند.

وی با اشاره به انتظار متقابل افراد و سازمان‌ها از یکدیگر گفت: سازمانی موفق است که فصل مشترک منافع افراد و سازمان را خوب بداند و در راستای تحقق آن سازوکارهای لازم را ترسیم کند.

دانشجویان در این دانشگاه در شش رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

نوشتهٔ پیشین
افزایش وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
نوشتهٔ بعدی
حذف واژه غیرانتفاعی از نام دانشگاه‌ها سبب مقبولیت بیش‌تر آنها می‌شود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!