آیین نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه ابلاغ شد

معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ آیین نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر شریعتی نیاسر ، آیین نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه را برای اجرا به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد .

وی ادامه داد: به منظور کسب جایگاه واقعی نظام آموزش عالی کشورمان در سطح بین المل، ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها، گسترش نقش موثر در دیپلماسی علم و فناوری و عمل به قانون برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع علمی کشور و قانون اهداف و وظایف وزارت علوم، آیین نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه تدوین و پس از تایید وزیرعلوم طی بخشنامه ای به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ابلاغ شد.

معاون آموزشی وزارت علوم یادآورشد: بر اساس این آیین نامه، موسسات آموزش عالی می توانند از طریق مراجعه مستقیم متقاضی، برنامه مشترک با سایر دانشگاه‌ها، ایجاد شعب مشترک دانشگاهی در داخل و خارج از کشور از طریق تفاهم نامه مشترک با دانشگاه‌ها و سایر کشورها، سامانه جامع دانشجویان در وب جهانی و معرفی سازمان امور دانشجویان نسبت به پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه اقدام کنند.

وی یادآورشد: همچنین براساس این آیین‌نامه، دانشگاه‌های مادر استان‌ها و دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، الزهرا(س)، علامه طباطبایی، بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین ، شهید بهشتی ، هنر تهران و تربیت مدرس می توانند مستقیما و سایر دانشگاهها نیز با تصویب کمیته اجرایی این آیین نامه که در سازمان امور دانشجویان تشکیل می شود نسبت به پذیرش دانشجویان غیر ایرانی غیر بورسیه اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی تمدید شد
نوشتهٔ بعدی
امکان دوباره جابه‌جایی برای پذیرفته شدگان ارشد و دکتری فراهم شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!