استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده های سما

آیین نامه چگونگی استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده ها و هنرستان های سما برای تدریس دروس عملی به تصویب رسید.
به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و سومین جلسه شورای سازمان سما با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما و اعضای شورای سازمان سما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

بررسی گزارشات مالی سال ۱۳۹۳ سازمان سما، آیین نامه مالی سازمان، آیین نامه چگونگی استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده ها و هنرستان های سما برای تدریس دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی، آیین نامه چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیات علمی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما، آیین نامه حق حضور در جلسات از جمله دستورات این جلسه بود.

تمام دستورات بیست و سومین جلسه سازمان از سوی اعضا به تصویب رسید و تنها درخصوص چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیات علمی سما مقرر شد پس از طرح در کمیسیون دائمی شورای سازمان و جمع بندی نظرات کارشناسی، در دستور جلسه بعدی شورای سازمان قرار گیرد.

میرزاده در این جلسه بر کالبد شکافی و آسیب شناسی مسائل مالی گذشته به منظور اتخاذ تصمیم ها و راهکارهای اصولی و منطقی مالی و اداری آتی تاکید کرد.

وی بررسی عوامل کاهش اندوخته سال ۹۳ و ارائه گزارش عملکرد فیزیکی سازمان سما را برای طرح در جلسه بعدی شورای سازمان سما تعیین و مقرر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به وجود مراجع متعدد نظارتی در این دانشگاه، انتخاب هیات های نظارتی به منظور نظارت بر امور آموزشکده ها و مدارس سازمان سما در کنار روسای شوراهای سیاست گذاری استانها را پیشنهاد کرد.

نوشتهٔ پیشین
فرصت جدید برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور
نوشتهٔ بعدی
تمدید ثبت نام کلیه تسهیلات رفاهی دانشجویان تا ۱۳ آبان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!