ارشد روانشناسی :امکان راه‌اندازی کارشناسی ارشد «روانشناسی سلامت»

کارشناسی ارشد

ارشد روانشناسی :امکان راه اندازی دوره کارشناسی ارشد رشته روانشناسی سلامت (Health Psychology) در دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران بررسی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای هیات ممتحنه روانشناسی بالینی وزارت بهداشت از دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران و انستیتو روانپزشکی تهران بازدید کردند. هدف از این بازدید راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد رشته روانشناسی سلامت (Health Psychology) در این دانشکده بود.

در این دیدار ، ابتدا بازدیدکنندگان هیات ممتحنه روانشناسی بالینی جلسه‌ای را با حضور اساتید و معاونین دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان- انستیتو روانپزشکی تهران تشکیل دادند.

در این جلسه‌ معاون آموزشی دانشکده با اشاره به فعالیت‌های دانشکده، پتانسیل‌های دانشکده برای راه‌اندازی رشته روانشناسی سلامت را برشمرد. همچنین اعضای بازدیدکننده، سؤال‌هایی در راستای ارزیابی وضعیت موجود مطرح کردند که مسئولان دانشکده پاسخ های لازم را ارائه کردند.

در ادامه اعضای بورد روانشناسی بالینی از قسمت‌های مختلف دانشکده بازدید به عمل آوردند. در بازدید از کتابخانه، منابع کتابخانه را بسیار قوی اعلام کردند و قرار شد برای غنای بیشتر منابع کتابخانه، لیستی از کتاب‌های مورد نظر اعضای هیات ممتحنه روانشناسی بالینی نیز تهیه شود.

نوشتهٔ پیشین
اعلام جزئیات ثبت نام در کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی ها
نوشتهٔ بعدی
تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پیام نور

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!