تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر

با حضور جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر از دانشجویان برتر رشته‌های مختلف دانشگاه، امروز تقدیر به عمل آمد.
دکتر عباس سروش معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر در طی ۵ سال اخیر در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی روند رو به افزایشی داشته و به مراحل بالا رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طی این ۵ سال اخیر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه المپیادهای علمی دانشجویی در این ۵ سال اخیر روند چشم‌انگیزی را داشته و دانشجویان ما جزو نفرات برتر المپیاد دانشگاه هستند.

معاون آموزشی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه امیر کبیر با توجه به مشکلاتی که دارد رقابت‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است،‌ اظهار کرد: در واقع می‌توان اشاره کرد مشکلاتی که دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر دارد در مجموع ظرفیت آکادمیک قابل رقابت با بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ جهان را دارد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه صنعتی امیر کبیر نکات بسیار مثبت زیادی نسبت به دانشگاه‌های داخلی و خارجی دارد که در جمعی از اساتید و مسئولان از دانشجویان برتر المپیاد تقدیر به عمل آمد.

نوشتهٔ پیشین
منابع آزمون‌های دانشنامه و دستیاری دندانپزشکی ۹۵ نهایی شد
نوشتهٔ بعدی
پرداخت وام مسکن به دانشجویان متاهل علم و صنعت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!