بازدید مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از دانشگاه ایلام

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام بازدید و در جریان جزئیات خسارت سیل قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه ایلام دکتر «مهرالله رخشانی مهر» با بازدید اجمالی از شهر ایلام، در جریان خسارات سیل به شهر قرار گرفت و سپس ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، در بازدیدی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و مطالعه دانشگاه و نیز محل‌های صدمه‌دیده از سیلاب هفته گذشته از وضعیت جاری امور عمرانی مطلع شد.

دکتر محمد علی‌اکبری – رییس دانشگاه ایلام در نشست مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم با عوامل اجرایی ذی‌ربط، اظهار کرد: با همکاری مدیریت ارشد استان کار احداث و تکمیل بخشی از پروژه‌های دانشگاه ایلام که طی سنوات پیش باید انجام می‌شد را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم دفتر طرح‌های عمرانی وزارت علوم ما را در انجام مطلوب این مهم حمایت کند.

وی به بارش باران کم‌سابقه هفته گذشته در ایلام اشاره کرد و گفت: مردم شهر ایلام متحمل خسارات شدیدی شدند و به دانشگاه ایلام هم خساراتی وارد شده که مصمم هستیم به‌زودی به بازسازی محل‌های خسارت‌دیده با مساعدت مراکز مسئول اقدام کنیم.

بر اساس این گزارش دکتر رخشانی‌مهر ضمن اظهار خرسندی از حضور در دانشگاه ایلام به اهتمام و مساعدت وزارت متبوع در رفع‌ و رجوع مشکلات و مسائل عمرانی تأکید کرد و در مورد پروژه‌های عمرانی دانشگاه به ارائه راهکار برای دستیابی به نقطه مطلوب پرداخت.

مهندس بگ‌محمدی، مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه گزارش کاملی از روند، پیشرفت و اعتبارات و چالش‌های اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام ارائه داد.

نوشتهٔ پیشین
دوری از سیاسی کاری، موجب افزایش تولید فکر در دانشگاه می شود
نوشتهٔ بعدی
تمرکز دانشگاه آزاد خرم‎آباد بر افزایش رشته‎های پیراپزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!