محور فعالیت های دانشگاه آزاد واحد بین‌الملل انزلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل انزلی ، توسعه علم و پژوهش را محور فعالیت‌های این دانشگاه دانست.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، دکتر رضا رجبی نژاد، در مراسم افتتاحیه نخستین همایش علمی بین المللی در حوزه نظام عدالت کیفری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی در گیلان به عنوان اولین مجری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های حقوق است.

وی برگزاری همایش‌های بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندرانزلی را از اولویت های این دانشگاه دانست و تصریح کرد: همایش علمی بین المللی در حوزه نظام عدالت کیفری از ماه‌ها پیش و با دعوت از صاحب‌نظران خارجی، از جمله پروفسور آلبرشت، استاد حقوق دانشگاه فرایبورگ آلمان برگزار شد.

رجبی نژاد توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی، افزایش ارتباطات بین المللی با اساتید و صاحب‌نظران شاخص در علوم مختلف، تبادلات علمی و ارتقای سطح کیفی دانشگاه و ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان را از اهداف برگزاری نخستین همایش علمی بین المللی در حوزه نظام عدالت کیفری بیان کرد.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی بندرانزلی، یادآور شد: این مرکز از سال ۸۹ با مجوز وزارت علوم شروع به کار کرد و عمدتا در حوزه تحصیلات تکمیلی فعالیت دارد و گرایش های رشته حقوق جزو رشته های اصلی این مرکز محسوب شده و در این راستا تعامل خوبی با دانشگاه های استان و خارج از استان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل بندرانزلی با تاکید بر لزوم گسترش علم و فناوری از دیدگاه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: با توجه به گشایش روابط بین المللی کشور با اجرای برجام، لزوم گسترش فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد تعامل بین ایران و آلمان که از شرکای اقتصادی عمده ایران به شمار رفته و آشنایی با قوانین فی‌مابین می تواند در سلامت فعالیت های اقتصادی آتی موثر و تاثیرگذار باشد.

نوشتهٔ پیشین
حرکت به سمت حاکمیت ارزش‌‏های اخلاقی از مهم‌ترین اهداف دانشگاه ها است
نوشتهٔ بعدی
استان مرکزی به دنبال تجمیع برخی دانشگاه ها

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!