دانشگاه پیام‌نور لرستان دارای آزمایشگاه جامع می‌شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان از ایجاد و راه‌اندازی آزمایشگاه جامع استانی خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر جعفری در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای بالا بردن سطح کیفی و ساماندهی فضاهای آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های دانشگاه پیام نور لرستان جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان درصدد هستیم در مرکز استان یک آزمایشگاه جامع راه‎اندازی شود تا بتواند فضای آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان را پوشش دهد.

وی اظهار کرد: این آزمایشگاه قطبی می‎تواند به عنوان یک آزمایشگاه مرکزی به دانشجویان مراکز و واحدهای پیام نور استان و همچنین دانشجویان و پژوهشگران سایر دانشگاه‎ها سرویس و خدمات ارائه دهد.

او تصریح کرد: این دانشگاه با توجه به امکانات و تجهیزات خوبی که در زمینه‎های آموزشی و پژوهشی دارد، در تلاش است آزمایشگاه جامع استانی را در مرکز استان راه‎اندازی کند.

جعفری اضافه کرد: از سال گذشته یک کمیته فنی، متشکل از اساتید منتخب مراکز و واحدها با رشته‎های مرتبط به امور آزمایشگاهی با مسئولیت رئیس دانشگاه تشکیل و فرایند انتخاب تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین خرید تجهیزات بر حسب نیاز و اولویت‎بندی نیازهای آزمایشگاهی و کارگاهی شکل گرفت و در حال حاضر نیز فرایند ساماندهی تجهیزات آزمایشگاهی در سطح استان در حال انجام است .

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از آزمایشگاه‎های دانشگاه پیام نور در سطح استان، گفت: آزمایشگاه‎هایی که نیاز به تجهیزات داشته باشند براساس نظر کمیته فنی و طبق اولویت‎ها تجهیزات مورد نیاز آنها تهیه و تجهیزات مازاد آزمایشگاه‌های دیگر نیز به آزمایشگاه قطبی منتقل می‎شود.

نوشتهٔ پیشین
دانشگاه تهران در بین ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت
نوشتهٔ بعدی
ایجاد ظرفیت جدید در رشته‌های بدون آزمون پزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!