نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی تهران اعلام شد

کنکوران

نتایج نهمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان در دانشکده­ های پرستاری و مامایی و دندانپزشکی این دانشگاه، نتایج حاصل شده از شمارش آرا از سوی ستاد برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.

پس از ثبت نام اولیه در دانشکده ها و خوابگاه ها، تعداد داوطلبان انتخابات شورای صنفی در دانشکده های پیراپزشکی، توانبخشی، پزشکی، بهداشت، علوم تغذیه و رژیم شناسی، فناوری های نوین پزشکی، طب سنتی و خوابگاههای دانشجویی به حد نصاب آیین نامه وزارت بهداشت، نرسید و انتخابات در دانشکده های فوق و خوابگاهها برگزار نشد.

نتایج نهایی شمارش آراء نهمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان در دانشکده دندانپزشکی و پرستاری و مامایی به این ترتیب است که در دانشکده دندانپزشکی سه نفر منتخب شورای صنفی شدند، ۸ نفر به دور دوم راه یافتند و ۳ نفر موفق نشدند که آرای لازم را کسب کنند. در مجموع تعداد ۳۰۵ دانشجوی دانشکده دندانپزشکی (معادل ۵.۳۹ درصد) در انتخابات شرکت کردند.

همچنین در انتخابات شورای صنفی دانشجویان در دانشکده پرستاری و مامایی نیز ۱۴ نفر به دور دوم راه یافتند و ۳ نفر موفق نشدند که آرای لازم را کسب کنند. در مجموع تعداد ۲۴۱ دانشجوی دانشکده پرستاری و مامایی (معادل ۲۵ درصد) در انتخابات شرکت کردند.

دور دوم انتخابات شورای صنفی دانشجویان در روزهای شنبه ۳۰ آبان ۹۴ و یکشنبه ۱ آذرماه ۹۴ برگزار خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
دوره آموزشی «کارگاه روش کیفی» برای دانشجویان علوم انسانی
نوشتهٔ بعدی
ایجاد ظرفیت جدید برای پردیس خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!