ایجاد شاخه مرکز علوم و فناوری در دانشگاه شهید باهنر کرمان

کنکوران

پانزدهمین شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، تاسیس شاخه مرکز منطقه ای در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور معاونین پژوهشی مرکز منطقه ای و دانشگاه شهید باهنر کرمان و جمعی از اساتید و مسئولان این دو موسسه جهت دسترسی این دانشگاه به مدارک علمی موجود در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) انجام شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، از این پس دانشگاه شهید باهنر کرمان همچون سایر شاخه های مرکز منطقه ای در کشور، دسترسی وسیع بدون محدودیت به متن کامل مقالات الکترونیکی فارسی، مقالات الکترونیکی عربی، مقالات کنفرانس ها، اطلاعات کتابشناختی و متن کامل برخی از پایان نامه های فارسی و انگلیسی و محتوای پایگاه های موضوعی موجود در وب سایت مرکز منطقه ای را خواهند داشت.

شاخه های مرکز منطقه ای معمولا در دانشگاه هایی ایجاد می شوند که بتوانند در گردش منابع علمی کشور نقش قابل توجهی را ایفا کنند.

تاسیس شاخه های مرکز منطقه ای بمنظور ترویج و گسترش علم در اقصی نقاط کشور انجام می گیرد که بنا به درخواست دانشگاه ها انجام می پذیرد.

شاخه های مرکز منطقه ای منابع علمی را بصورت رایگان در دسترس دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه مربوطه و سایر کاربران که نیازهای اطلاعاتی دارند قرار می دهند.

نوشتهٔ پیشین
بورسیه دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
نوشتهٔ بعدی
پزشکان و دندانپزشکان دستیار پژوهشگر می شوند

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!