ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار نفر در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

کنکوران

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۴ هزار و ۴۹۸ نفر برای پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی خبر داد.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۴ برای موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی تا شنبه ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان شرگت در دوره مذکور می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و گفت: داوطلبانی که قبلا فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند، در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش، نسبت به ویرایش و یا اصلاح کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

توکلی در پایان اظهار کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز،سه‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴ هزار و ۴۹۸ نفر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.

,
نوشتهٔ پیشین
ثبت نام کاردانی :ثبت‌نام بیش از ۵۰۰۰ نفر در رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید
نوشتهٔ بعدی
دانشگاه فرهنگیان مسئول برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!