هزینه‌کردن برای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها نوعی سرمایه‌گذاری است

کنکوران

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: هزینه کردن در اجرای برنامه‌های فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری است که جامعه از فواید آن بهره‌مند خواهد شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا واحدی در همایش راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در کنار انجام وظایف متعدد در حوزه آموزش و پرورش، نگرش خاصی به فعالیت های فرهنگی دارد، گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار با روسای دانشگاه‌ها بیاناتی حول محور لزوم کار فرهنگی در دانشگاه‌ها داشتند که بسیار قابل تامل است.

وی افزود: با توجه به اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، نسبت به برگزاری همایش راهکارهای حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها تصمیم گرفتیم.

واحدی تاکید کرد: از جمله کارهای فرهنگی انجام شده در دانشگاه پیام نور استان، اقامه نماز جماعت در تمامی دانشگاه‌های پیام نور استان است که در ارزیابی‌های ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی، شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی در خصوص تعداد مقالات ارایه شده در این همایش گفت: تعداد کل مقالات دریافت شده ۱۱۶ مورد بود که ۸۶ مقاله پذیرفته شده است. کتاب این همایش با عنوان “گفتمان حجاب و عفاف” در پایان این همایش رونمایی می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
اعلام نتایج آزمون استخدامی در ۱۸ آذر
نوشتهٔ بعدی
اعطای مجوز رشته‌ها باید تقاضامحور باشد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!