دانشگاه علامه طباطبائی به اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز پیوست

کنکوران

طی جلسه هم اندیشی اعضای اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با درخواست عضویت دانشگاه علامه طباطبائی به این اتحادیه موافقت شد.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این نشست دانشگاه علامه طباطبایی، الزهرا، علمی کاربردی، آزاد، علوم پزشکی و محقق اردبیلی شش دانشگاهی بودند که درخواست آنها مورد تایید هیات رئیسه اتحادیه قرار گرفت و عضویت آنها در این نشست رسماا اعلام شد.

رمضان کوکماز رئیس اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز پس از اعلام رسمی عضویت ۶ دانشگاه ایرانی در این اتحادیه با اشاره به ظرفیت و قابلیت بسیار بالای کشورهای منطقه قفقاز گفت: ما می توانیم با همکاری‌های آکادمیک، شاهد تامین نیازها و تغییر سرنوشت مشترک فرزندان خود به سمت نیل به هدفی مشترک باشیم تا در آینده شاهد صلح و دوستی بیشتر میان کشورهای منطقه باشیم.

رئیس اتحادیه دانشگاه های قفقاز افزود: لازم است همکاری‌های گسترده‌ علمی و فرهنگی داشته باشیم چراکه دانشگاهیان می توانند فراتر از مرزها و به دور از چالش های سیاسی با یکدیگر همکاری وسیعی داشته و مشکلات مشترک خود را با همکاری یکدیگر مرتفع سازند.

نوشتهٔ پیشین
۱۵ آذر پایان مهلت ثبت نام آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور
نوشتهٔ بعدی
نخستین همایش بین‌المللی آموزش زبان فرانسه در ایران

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!