تخصیص وام ازدواج و مسکن برای نخبگان مورد تاکید قرار گرفت

کنکوران

جلسه ۲۹ کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد و تخصیص وام ازدواج و مسکن برای نخبگان مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه ۲۹ کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه احکام پیشنهادی کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.

در ابتدای جلسه، رئیس کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری به احکام نهایی شده در جلسات گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد که احکام مذکور در برنامه ششم توسعه لحاظ شود تا بدین وسیله اهتمام بیشتری برای تسهیل امور نخبگان و حوزه‌های علم و فناوری در نظر گرفته شود.

همچنین احکام پیشنهادی با توجه به آسیب شناسی وضع موجود، توجه به سند راهبردی کشور در امور نخبگان، اساسنامه بنیاد ملی نخبگان و سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه شد.

اجرایی سازی طرح شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر (شهاب)، تقویت ابعاد معنوی، بصیرت افزایی، خودباوری و تعلق ملی با توجه به نقشه مهندسی فرهنگی، “ایجاد سامانه جامع اطلاعاتی نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و موقوفات در جهت حمایت از علم و فناوری و نخبه پروری از مهم‌ترین موارد پیشنهادی کمیسیون نخبگان و آینده‌نگاری علم و نوآوری است.

گفتنی است، تسهیلات مسکن و ازدواج، حمایت مادی و معنوی از محیط های علمی نخبه پرور از دیگر مواد پیشنهادی کمیسیون برای بخش نخبگان در برنامه ششم توسعه بود.

در پایان جلسه قرار شد تا در جلسات بعدی گزارش نهایی از احکام پیشنهادی حوزه علم و فناوری ارائه شود.

,
نوشتهٔ پیشین
ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد از هفته آینده
نوشتهٔ بعدی
خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر :پاسخ دانشگاه خواجه نصیر به اعتراض دانشجویان درباره عدم ارائه خوابگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!