تصویب نهایی ۱۵ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد میانه

کنکور سراسری

سرپرست دانشگاه آزاد میانه از تصویب نهایی ۱۵ رشته تحصیلی جدید دیگر در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری برای این واحد دانشگاهی خبر داد.
دکتر علی سلمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: با پیگیری‌ها و سعی و تلاش‌های مستمر مجموعه دانشگاهی به ویژه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد میانه، مجوز ایجاد و راه‌اندازی ۱۵ رشته جدید در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ شده و از مهر ماه سال ۹۴ دانشجو پذیرفته می‌شود.
وی با توجه به عنوان‌ رشته‌های جدید و مصوب واحد میانه، گفت: رشته‌های مصوب شامل مهندسی پزشکی– بیوالکتریک، مهندسی برق– سیستم‌های دیجیتال، مهندسی پلیمر– صنایع پلیمر، مهندسی معدن، مهندسی کامپیوتر– معماری سیستم‌های کامپیوتری، مهندسی مکانیک، زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان انگلیسی، علوم قرآن و حدیث، علوم اجتماعی– مردم شناسی، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی شیمی (کارشناسی پیوسته) مهندسی تکنولوژی نقشه برداری، مهندسی تکنولوزی تأسیسات حرارتی و برودتی و مهندسی ماشین‌های کشاورزی (کارشناسی ناپیوسته) است.
سرپرست واحد میانه خاطرنشان کرد: با اضافه شدن رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی پیوسته، تعداد رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی به ۱۶۸رشته افزایش یافت.
سلمان پور اضافه کرد: با افزایش این تعداد رشته و با دایر بودن سایر رشته‌های تحصیلی موجود در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، این واحد دانشگاهی، اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون، با اخذ سند پذیرش از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoo.org می‌کند.

نوشتهٔ پیشین
آغاز پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی سما تهرانسر
نوشتهٔ بعدی
شرایط ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!