جزئیات تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شرایط و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون این دانشگاه را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی و رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ، ششم مهر ماه آغاز می شود.

وی درخصوص نحوه انتخاب رشته توسط داوطلبان گفت : داوطلبان آزمون دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان رشته های باآزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

علوی فاضل یادآور شد: می توانند با مراجعه به سامانه این معاونت به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل دانشگاهی به غیر از شهر تهران و مراکز استان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در خصوص داوطلبان رشته های با آزمون سراسری در گروه علوم پزشکی، انتخاب شهر تهران و مراکز استان امکان پذیر است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و آزمون سراسری سازمان سنجش کشور مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت خواهند بود.

نوشتهٔ پیشین
مبلغ وام شهریه نیمسال اول سال تحصیلی جدید اعلام شد
نوشتهٔ بعدی
جابجایی دانشجویان دانشگاه آزاد :فردا آخرین فرصت ثبت جابجایی در کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!