منابع دکتری ژنتیک پزشکی/سال 1402-1403 بر اساس تغییرات جدید وزارت بهداشت

منابع ژنتیک

منابع دکتری ژنتیک پزشکی

در این نوشته سعی کردیم منابع دکتری ژنتیک پزشکی با توجه به تغییرات جدید 1401-1402 را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. دکتری ژنتیک پزشکی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین رشته های مقطع دکتری تخصصی وزرات بهداشت می باشد، از عواملی که باعث این جذابیت شده است در ابتدا می توان به جذابیت ژنتیک به عنوان یک شاخه بسیار پیشرو علم اشاره کرد، اما در کشور ما یکی از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب رشته به خصوص در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی بازار کار و آینده شغلی رشته ها می باشد، با توجه به اینکه فارغ التحصیلان دکتری ژنتیک پزشکی قادر به پذیرش مسئولیت فنی آزمایشگاه ژنتیک بوده همچنین امکان ارائه مشاوره ژنتیک را دارند، این رشته جذابیت خاصی برای دانشجویان پیدا کرده است. اما اکثر داوطلبان برای شرکت در این آزمون با انتخاب منابع مناسب مشکل دارند. همچنین در سال های اخیر وزارت بهداشت (مسئول برگزاری این آزمون سازمان سنجش پزشکی می باشد) تغییرات اساسی در نحوه و منابع این آزمون ایجاد کرده است که این تغییرات باعث شده است که دانشجویان تا حدی سر درگم باشند که از جمله این تغییرات اضافه شدن تعدادی سوال از درس بیوشیمی بالینی همچنین استعداد تحصیلی می باشد. در این پست ما سعی کردیم بهترین منابع جهت آمادگی این آزمون معرفی کنیم، امید است این راهنمایی برای داوطلبان عزیز مناسب باشد. همچنین هر گونه سوالی در مورد منابع معرفی شده داشته باشید می تواند در بخش نظرات سوالات خود را بنویسید تا به سوالاتتان پاسخ داده شود.

منابع اصلی

  • ژنتیک پزشکی امری
  • ژنتیک مولکولی انسانی استراخان
  • مهندسی براون
  • ژنومیک و ژنتیک در پزشکی استراخان

این ها چهار رفرنس اصلی هستند که تسلط به اینها قطعا لازم است و بالای ۹۰ درصد از سوالات از این رفرنس ها می باشد. توصیه می شود دوستان کنکوری حتما به این رفرنس ها تسلط کافی داشته باشند و بعد به فکر رفرنس های دیگر که در ادامه آورده شده است، باشند.

منابع درجه دوم اهمیت

ژنتیک پزشکی جورد و کانر کتابهایی هستند که گاهی یکی دو مورد از آنها سوال طرح می شود. افرادی که به ژنتیک پزشکی امری تسلط داشته باشند خواندن این کتاب ها برای آنها بسیار راحت خواهد بود.

همچنین در سال های اخیر در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی از بخش هایی از کتاب ژنتیک تامپسون نیز سوال طرح می شود که باید به این قسمت ها نیز مسلط بود.

برای کامل کردن مباحثی مانند سیتوژنتیک: کتاب سیتو ژنتیک بالینی جرسن  یا گاردنر برخی فصل ها بهتر است خوانده شود.

برای ژنتیک ایمنی: فصل ۵ کتاب  ایمنی ابوالعباس و فصل ۱۷ از کتاب ژن ۱۱ برای تکمیل کردن فصل ژنتیک ایمنی امری بهتر است خوانده شود.

ژنتیک انسانی از مولکول تا پزشکی برای تقویت دید بالینی بچه های ارشد بسیار مناسب است ولی چندان انتظار طرح سوال از آن نمیرود.

برای ژنتیک جمعیت مطالعه دقیق فصل جمعیت امری و فصول ۱۴ و ۱۵ استراخان مولکولی و کتاب جمعیت مصطفی سعادت پیشنهاد می شود.

بیوشیمی بالینی

با توجه به اینکه در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی هر ساله ۲۰ سوال با عنوان درس بیوشیمی بالینی ارائه می شود و تمامی سوالات از مباحث مربوط به ژنتیک بیوشیمیائی می باشد؛ لذا دانشجویان عزیز باید تسلط کافی را در بخش های ژنتیک بیوشیمیائی کسب نمایند. اگرچه تمامی سوالات مربوط به این بخش از منابع ژنتیک پزشکی می باشند اما با توجه به پراکندگی مباحث بیوشیمیائی در این منابع و نیاز به ارائه ی مطالب به صورت منسجم و قابل فهم تر در موسسه سعی بر آن بوده است تا تمامی مطالب مربوطه به صورت جزوه ای منسجم ارائه گردد. همچنین در کلاس ها و دوره هائی که در موسسه برگزار می گردد، تمامی این مبحث به صورت کامل پوشش داده می شود.

 

با کنکوران می توانید

 

جزوه دکتری ژنتیک پزشکی

با توجه به اینکه مسلط شدن به تعداد بسیاری زیاد منابع دکتری ژنتیک پزشکی برای بسیاری از داوطلبین طاقت فرسا و گاها غیرقابل امکان می باشد همچنین در بسیاری از سال های سوالاتی در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی طرح می شود که از بروزرسانی های متفاوت منابع دکتری ژنتیک پزشکی می باشد، اساتید دکتری ژنتیک پزشکی موسسه کنکوران با تجربه 9 سال آموزش دکتری ژنتیک پزشکی جزوه ای مشتمل بر تمام موضوعات، سرفصل ها و منابع این آزمون اماده کرده اند که شامل بروز ترین و ضروری ترین مفاهیم و مطالب می باشد که به ساده ترین و مفهومی ترین شکل آموزش داده شده است. که در این مطلب می توانید با این جزوه و نحوه تهییه آن بیشتر آشنا شود: جزوه قبولی کنکور دکتری ژنتیک پزشکی موسسه کنکوران.

,
نوشتهٔ پیشین
دانشگاه های دارای دکتری ژنتیک پزشکی
نوشتهٔ بعدی
کلاس های آمادگی کنکور دکتری ژنتیک پزشکی – تدریس توسط رتبه های برتر کنکور

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

197 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام و خسته نباشید
    من در مورد منابع و نحوه مطالعه سوال داشتم
    از کدوم کتاب شروع کنم با توجه به اینکه پایه ژنتیک نداشتم

    پاسخ
    • با سلام منابع که به صورت کاملا جزئی و دقیق در همین مطلب معرفی شده است
      به نظر با شرایط شما بهتره که ابتدا با ژنتیک پزشکی ایمری شروع کنید تا اینکه با مباحث ژنتیک پزشکی آشنایی پیدا کنید و در مراحل بعد سراغ سایر منابع برید

      پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    در مورد رشته هایی که میتونند توی این آزمون شرکت کنند و توی این رشته پذیرش بشند اطلاعاتی دارید؟
    مثلا فرغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی کشاورزی میتونند توی این رشته ادامه تحصیل بدند؟

    پاسخ
  • با سلام
    من دو سال شرکت کردم.سال اول با میانگین درصد ۷۱ دعوت به مصاحبه شدم و سال دوم با درصد ۶۹ مرحله اول هم قبول نشدم. نیاز به راهنمایی دارم که بتونم نقاط ضعفم رو تشخیص داده و امسال با پوشش آنها ، بتونم نتیجه بگیرم. اگر مشاورینی هستن که بتونن من رو راهنمایی کنند ممنون میشم معرفی بفرمایید.

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    من دو سال در آزمون دکتری ژنتیک پزشکی شرکت میکنم و بااینکه کتابهای امری، استراخان، بروان، قسمتهایی از تامسون و نوری دلویی و کانر رو خوندم و در آزمونهای آزمایشی هم خوب بودم، اما در جلسه آزمون مخصوصا امسال خیلی از تستها برام نا آشنا بود و دعوت به مصاحبه هم نشدم. اگه برنامه ایی برای مشاوره دارید ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. متشکر

    پاسخ
  • بسمه تعالی
    سلام
    ممنون میشم درصدها و رتبه ای بچه قبولی ژنتیک پزشکی ۹۵ را برام ایمیل کنید
    موفق و سلامت باشید

    پاسخ
    • سلام به صورت ایمیلی به شما پاسخ داده شد

      پاسخ
      • سلام من کارشناسی و کارشناسی ارشدمو ژنتیک مولکولی وزارت علوم خوندم هنوز پایان ناممو دفاع نکردم وقصد دارم سال اینده کنکور وزارت بهداشت شرکت کنم موضوع پایان نامم هیچ ربطی به انسان نداره به نظر شما کار درستیه ک ژنتیک پزشکی شرکت کنم ایا درصورت قبول شدن پایان نامه من مشکل ساز نمیشه برام اگه میشه درصدای بچه های قبولی پارسالو با دفترچه ازمون برام بفرستید ممنون میشم باتشکر

        پاسخ
        • آدرس ایمیل شما اشتباه می باشد. لظفا آدرس ایمیل دقیق بفرستید تا کارنامه و دفترچه را برایتان ارسال کنیم.

          پاسخ
  • سلام آیا در مقطع دکترا رشته ژنتیک انسانی همان ژنتیک پزشکی است?

    پاسخ
    • ببنید در ایران ژنتیک انسانی فقط در مقطع کارشناسی ارشد ارائه میشه و دکتری اون دکتری ژنتیک پزشکی هست که تو وزارت بهداشت تعریف شده

      پاسخ
  • با سلام
    من برای بار اول میخواهم در ازمون دکترای تخصصی ژنتیک شرکت کنم و هیچ مطالعه ای در این زمینه نداشتم.
    لطفا در این خصوص منو راهنمایی کنید.متشکرم

    پاسخ
    • کنکوران
      1 آذر 1395 8:49 ب.ظ

      سلام سوالات خودتون رو به صورت کامل از طریق ایمیل konkooran@gmail.com بفرستید و اونجا شماره تماس به شما خواهیم داد تا تماس بگیرید
      یا از همین طریق شماره موبایل خودتون رو ارسال کنید تا با شما تماس گرفته بشه
      شماره شما به صورت خصوصی نگه داشته خواهد شد

      پاسخ
  • بسمه تعالی
    سلام
    ممنون میشم درصدها و رتبه ای بچه قبولی ژنتیک پزشکی ۹۵ را برام ایمیل کنید
    موفق و سلامت باشید

    پاسخ
  • با سلام
    اگر ممکنه درصد نمرات نفرات برتر رو بفرمایید
    اگه ممکنه منابع رو به تکیک درس برای مثال منبع و بخش مهم منبع برای سرطان
    منبع و بخش مهم برای بیوشیمی و ملکولی
    آیا کتاب کروموزوم ابنورمالیتی گاردنر مناسب برای مبحث سیتوژنتیک می باشد؟
    باتشکر

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر میشه درصدها و رتبه های قبولی بچه ها در کنکور دکترایژنتیک پزشکی رو برام ایمیل کنید .آیا کسی که ژنتیک وزارت علوم دا ره میتونه قبول بشه مخصوصا در مصاحبه?

    پاسخ
    • کنکوران
      22 دی 1395 4:56 ب.ظ

      با سلام به صورت ایمیلی به شما پاسخ داده شد

      پاسخ
    • کنکوران
      23 دی 1395 12:35 ق.ظ

      با سلام.
      در مورد اول سوالتون به صورت ایمیل پاسخ داده شد. در مورد سوال دومتون:
      مرحله کتبی که فقط به خوندن خودتون بستگی داره. در مصاحبه هم چندین ایستگاه وجود داره و هر چیزی یک امتیاز مخصوص به خودشو داره و اینطور نیست که بر اساس پایه تحصیلی بخان امتیاز بدن. قطعا ژنتیک وزارت علوم غیرمرتبط و حساسیت زا نیست و توصیه می کنیم در درجه اول برای مرحله کتبی تلاش کنید و در درجه دوم مقالات خود را افزایش دهید و به شایعات توجه نکنید.

      پاسخ
  • با سلام وقت بخیر
    من میخواستم بدونم که نیازی است کتاب جدید استراخان (ژنتیک و ژنومیکس در پزشکی) را در کنار کتاب قبل ویرایش ۴ را به
    خوانیم؟ یا همون ویراش ۴(کتاب ژنتیک مولکولی و انسانی) کافی است؟

    پاسخ
    • سلام یه سری از بخش های کتاب ژنتیک و ژنومیکس در پزشکی هم خوندنش لازم هستش

      پاسخ
  • با سلام
    آیا منظور از کتاب مهندسی ژنتیک براون همون آنالیز DNA و کلون سازی ژن هاست؟در غیر این صورت آیا ترجمه آن موجود می باشد؟

    پاسخ
  • ابراهیمی
    11 بهمن 1395 3:18 ب.ظ

    سلام . لطفا درصد رتبه های برتر سال گذشته رو ارسال کنید. آیا برای ژنتیک جمعیت جز کتاب سعادت رفرنس دیگری هم هست؟مطالعه کتاب کروموزوم ابنرمالیتی هم لازمه؟ هزینه تحصیل این رشته در پردیس ها چقدر میشه؟

    پاسخ
    • سلام درصدها براتون ایمیل شد
      برای جمعیت رفرنس دقیق دیگه ای وجود ندارد
      بله مطالعه این کتاب لازم هستش
      هزینه تحصیل در پردیس ها حدود شصت میلیون تومن هستش

      پاسخ
  • سلام.من واسه ثپت نام مشکل زبان دارم .msrt50می خواد ک من۳۹ دارموبنظرتون ثپت نام کنم مشکلی پیش نمیاد.

    پاسخ
    • با سلام اگر در آزمون ۲۸ ام شرکت کنید و تا قبل از پایان مهلت ثبت نام که احتمالا تمدید هم بشه نمره ۴۵ رو کسب کنید امکان ثبت نامتون هست

      پاسخ
  • ابراهیمی
    24 بهمن 1395 8:02 ق.ظ

    سلام.آیا به قبولی های دکتری ژنتیک پزشکی که لیسانس و فوق لیسانسشون وزارت علوم بوده شماره نظام داده میشه؟تکلیف این موضوع مشخص شده؟

    پاسخ
    • با سلام خدمت شما
      بله مشکل حل شد و هر کس دکتری ژنتیک پزشکی گرفته باشه می تونه شماره نظام پزشکی رو کمافی السابق بگیره و این هیچ ربطی به مقاطع قبلیش نداره

      پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید
    لطفا درصد رتبه های برتر سال گذشته رو ارسال کنید.
    و اینکه آیا شرایط پذیرش در محیط ها ی کاری بعد از فارغ التحصیل شدن دانشجویان دکترای ژنتیک پزشکی پردیس با دانشجویان غیر پردیس یکسان هست ؟
    دکترای ژنتیک پزشکی آزاد بهتره یا پردیس ؟ امکان قبولی کدام یک بیشتر است؟ و برای تدریس در دانشگاه و هیئت علمی شدن آیا تفاوت قاِِئل میشوند که پردیس خوندی یا دانشگاه دولتی؟
    ممنون از لطف شما

    پاسخ
    • سلام درصد ها براتون ایمیل شد
      اره شرایط کاری برای بچه های پردیس و غیر پردیس یکسان هستش
      دکترای ژنتیک پزشکی اصلا دانشگاه آزاد نداره تنها دانشگاه های علوم پزشکی در واحد های روزانه و بین الملل دارند
      خیر برای هیات علمی شدن هم تفاوتی بین بچه های پردیس بین الملل و روزانه وجود نداره

      پاسخ
  • لاله
    سلام وقتتون بخیر
    میشه لطف کنید و درصدهای رتبه های برتر سال ۹۵ رو برام ارسال کنید.
    از هر کدام کتاب های جرد، ژنومیک و تامپسون کدام فصل ها حتما باید مطالعه شوند و مهمتر هستند؟
    بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
  • لاله
    سلام وقتتون بخیر
    میشه لطف کنید و درصدهای رتبه های برتر سال ۹۵ رو برام ارسال کنید.
    از هر کدام کتاب های جرد، ژنومیک و تامپسون کدام فصل ها حتما باید مطالعه شوند و مهمتر هستند؟
    بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
  • لاله
    سلام وقتتون بخیر
    اگه میشه لطف کنید درصد و رتبه افراد قبول شده در کنکور ۹۵ دکتری ژنتیک رو ارسال بفرمایید.
    کدام فصل ها از کتاب های ژنومیک، جرد و تامپسون مهمتر هستند؟
    با سپاس فراوان

    پاسخ
  • سلام
    خسته نباشید
    من ارشد ژنتیک علومم و میخوام برای دکترا ژنتیک پزشکی شرکت کنم. اینکه گفته بودین شماره نظام به ما که از علوم میریم بهداشت هم میدن موثقه؟
    شما کاملا مطمئنید؟
    من الان ترم دوم هستم میشه منو راهنمایی کنین برای قبولی؟
    در ضمن من به خاطر شرایطم حتما باید تهران قبول شم.
    من چطور سی ویم رو قوی کنم؟

    پاسخ
    • به صورت ایمیلی به شما پاسخ داده شد

      پاسخ
      • سلام
        من ارشد بیوتکنولوژی میکروبی دانشگاه علم و فرهنگ زیر نظر مرکز ذخایر ژنتیک ایران هستم خواستم بدون در صورتی که یه رتبه تک رقمی برای ژنتیک پزشکی در کنکور دکتری بیارم با توجه به اینکه دو تا مقاله و سابقه کاری توی کارخونه صنعتی تولید آنزیم دارم آیا شانسی در مصاحبه برای قبولی در این رشته رو دارم یا خیر؟
        ممنون میشم بهم پاسخ بدید

        پاسخ
        • با سلام اگر رتبه کتبی مناسبی داشته باشید از شانس خوبی برخوردار خواهید بود

          پاسخ
          • میشه برام درصد رتبه های برتر سال های گذشته رو ایمیل کنید؟
            و اینکه من راهنمایی میخوام چون من سرکار میرم از ساعت ۸ تا ۵ بعد ازظهر سرکار هستم آیا می تونم رتبه خوبی کسب کنم؟

          • سلام و وقت بخیر
            در صورتی که با پشتکار و برنامه ریزی مناسب مطالعه کنید قطعا موفق میشید
            برای درصد رتبه های برتر سال های گذشته لطفا با کارشناسان موسسه تماس بگیرید
            اطلاعات تماس
            ۰۹۰۲۶۷۰۲۰۵۶
            ۰۹۰۲۷۸۱۰۳۵۷
            ۰۹۹۰۳۷۷۵۴۲۳
            ۰۲۱۶۶۹۰۸۰۶۲
            ۰۲۱۶۶۵۷۴۱۸۲
            ایدی ها
            @konkoorann و @konkooranadmin

  • سلام و عرض ادب
    میخواستم بدونم بازار کار ژنتیک پزشکی بهتر است یا علوم سلولی کاربردی؟ رشته ارشد بنده زیست شناسی سلولی تکوینی هست، با توجه به پایان نامه و رزومه غیر مرتبط با ژنتیک به نظر شما شرکت در این ازمون کار درستیه؟ممنون

    پاسخ
  • سلام.
    من رتبه و درصد های نفرات برتر رو میخواستم. و اینکه آیا تعداد محدود میشه امتحان زبان و دکتری رو داد؟

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید پذیرش دکترای این رشته چند نفر در گشور هست و دوران تحصیلش چند سال هست و اینکه ایا امکان تماس با رتبه های برتر این رشته برای راهنمایی ازمون وجود داره

    پاسخ
  • با سلام
    من امسال میخوام دکتری ژنتیک پزشکی شرکت کنم، اگرامکانش هست منابع لازم و اینکه از هر کتاب کدوم قسمتها مهمتر است را ایمیل نمایید.
    بنظرتون جزوات دکتر خلیلی مناسب هست؟
    لطفا کارنامه نفرات برتر را ارسال کنید.
    باتشکر

    پاسخ
  • با سلام
    اگر امکانش هست منابع پزشکی ملکولی را ایمیل نمایید.
    با تشکر

    پاسخ
  • با سلام
    در قسمت معرفی منابع ژنتیک پزشکی حدود ده منبع را معرفی کردید که اشاره کردید قسمتهایی از این کتابها اگر امکانش هست میشه بیشتر راهنمایی کنید؛ آیا منبعی هست که تمامی این قسمتها را داشته باشد.
    با تشکر

    پاسخ
  • با سلام و وقت بخیر‌.من فارغ التحصیل ارشد ژنتیک مولکولی هستم. چند سوال در مورد شرکت در آزمون دکتری داشتم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:
    اول اینکه آیا میتونم برای هردو کنکور بهداشت و علوم آماده بشم؟ در صورت امکان رفرنسهاشون رو مقایسه بفرمایید.
    دوم اینکه هزینه ی تحصیل دکتری آزاد وزارت چقدر هست و چه مدت طول میکشه؟
    سوم اینکه قبولی در کدام آزمون زبان برای دکتری راحتتر هستش؟آیا برای شرکت درهردو کنکور باید اول مدرک زبان داشت یا حین تحصیل هم میتوان گرفت؟
    ممنون از لطفتون

    پاسخ
  • سلام
    وقت بخیر
    من با لیسانس ژنتیک مولکولی و ارشد بیوتکنولوژی پزشکی ، اگر دکتری ژنتیک پزشکی بخونم شانس گرفتن نظام پزشکی دارم یا خیر؟با توجه ب قوانینی ک گذاشته بودن و نمیدونم کاملا لغو شده یا نه
    ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
  • با سلام
    من پایان نامه ام در ارتباط با سلولهای سرطان کولون هست . به نظر شما با توجه به اینکه کارسلولی انجام دادم و نه مولکولی این موضوع میتونه یک نکته منفی برام در مصاحبه به حساب بیاد؟؟؟
    مرسی

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید اول خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و کمک های لازم به دانشجوها. سوال من اینه که برفرض قبولی در امتحان کتبی رشته دکتری ژنتیک پزشکی در مرحله مصاحبه حتما باید مقاله داشت برای قبولی در این رشته؟ کلا یک سری اطلاعات در زمینه مصاحبه میخواستم بدونم چون شنیدم قبولی با اختلاف زیاد برای پزشکان عمومی هست. من رشتم کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی گرایش میکروبی از دانشگاه پیام نور است.
    باتشکر

    پاسخ
  • سلام
    ممنون میشم درصدها و رتبه ای بچه های قبولی ژنتیک پزشکی ۹۵ را برام ایمیل کنید
    موسسه شما کنکور ازمایشی و مشاور از رتبه های برتر ازمون سال قبل داره؟من امسال فقط امری رو خوندم هدفم سال ایندست ولی نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم.
    موفق و سلامت باشید

    پاسخ
  • با سلام
    من ارشد زیست سلولی ملکولی دارم، اگر در کنکور دکتری ژنتیک پرشکی قبول شوم با توجه به اینکه در پایان نامه کار کشت سلول و تکنیکهای مولکولی را انجام دادم و تا کنون یک مقاله ISI هم دارم. بنظرتون مبتوانم در مصاحبه هم قبول شوم؟ اگر امکانش در خصوص مصاحبه و نحوه امتیازدهی راهنماییم کنید.
    با تشکر

    پاسخ
    • سلام
      قبولی در مصاحبه به عوامل زیادی بستگی داره فقط به این نیست که چه تعداد مقاله داشته باشید
      یکی از مهترین چیزها نمره کتبی شما خواهد بود
      مصاحبه در دو دوره گذشته به صورت ایستگاهی شده و این میتونه خیلی کمک کننده باشه به دانشجوها

      پاسخ
  • سلام و وقت شما بخیر
    من ارشد بیوشیمی بالینی هستم،می خواستم دکتری ژنتیک شرکت کنم ،پذیرش دکترای این رشته چند نفر در هستش و امکان تماس با رتبه های برتر این رشته برای راهنمایی وجود داره
    و منابع ای که بالا اشاره کردید مشخص میکنید دقیقا کدوم قسمت ها رو باید مطالعه کنم

    پاسخ
  • سلام میشه درصدها ورتبه برترین کنکور ۹۵ در رشته ژنتیک پزشکی وزارت بهداشت را یرام ایمیل کنید ودر ضمن دکتری ژنتیک وزارت بهداشت بدون ازمون هم داریم ؟

    پاسخ
    • سلام. کارنامه قبولی چند نفر به ادرس ایمیل شما ارسال شد.
      در مورد سوال دومتون. دکتری ژنتیک وزارت بهداشت بدون آزمون وزارت بهداشت وجود ندارد. ولی از امسال دکتری پژوهش محور اومده که کنکور ندارد ولی نیاز به رزومه قوی هست. والبته دارندگان این مدرک نمیتونن شماره نظام پزشکی داشته باشند و کار بالینی انجام دهند و هیات علمی آموزشی شوند و فعالیت انها به تحقیقات محدود می باشد.
      با تشکر

      پاسخ
  • سلام
    من دانشجوی سال آخر رشته ژنتیک مولکولی در مقطع ارشد در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز هستم . پایان نامه من درباره نانودراگ دلیوری و سرطان هست و دو یا ۳ مقاله خواهد داشت. یک ترجمه کتاب هم به اتفاق دوستان شروع کردم و به شدت هم به ژنتیک پزشکی علاقه مندم.
    ۱-با این تفاسیر شانسم در مصاحبه چقدر هست ؟
    ۲-اون قسمت هایی که اشاره کردید برخی بخش های کتاب ها دقیقا کدوم بخش ها هست
    ۳-موسسه شما کجا هست و اساتید و مشاورین چه رزومه ای دارند
    با سپاس

    پاسخ
    • با سلام.
      مصاحبه بارم بندی دارد. هر مقاله ای که دارید طبق دستورالعملی که دارند و کیفیت مقاله امتیازش به شما تعلق می گیره. کتاب نیز به همین شکل. مقاله و کتاب شما خوب هست و در این آیتم ها نمره خوبی خواهید گرفت. ولی آیتم های ذیگری نیز هست مانند نظر شخصی اساتید نسبت به شما، آیتم بیوانفورماتیک و چند مورد دیگر. به طور کل مقاله امتیاز بالاتری نسبت به سایر موارد دارد.
      موسسه کنکوران ادرس خیابان ازادی- ابتدای خیابان خوش شمالی می باشد. ادرس دقیق و شماره تماس در سایت کنکوران وجود دارد. مدرسین: دکتر زعیمی دکتری ژنتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر سارلی ذکتری ژنتیک پزشکی دانشگاه تربیت مدرس. هر ذو رتبه برتر دکترا و سابقه چندین سال کلاس های کنکور ارشد و دکتری ژنتیک وزارت بهداشت هستند.
      با تشکر

      پاسخ
      • ممنون از پاسخ گوییتون ، ممنون میشم کارنامه قبول شدگان ژنتیک پزشکی ۵ سال اخیر را برای من ایمیل کنید.
        با تشکر

        پاسخ
  • سلام من کارشناسی و کارشناسی ارشدمو ژنتیک وزارت علوم بودم پایان نامم هم هیچربطی به انسان نداره به نظر شما میتونم در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی شرکت کنم درصورت قبولی پایان نامم مشکل ساز نمیشه برام اگه میشه درصد رتبه های برتر سال گذشته رو برام بفرستید باتوجه به اینکه من در وزارت علوم درس خوندم درصورت قبول شدن در دکتری بهداشت ایا کد نظام پزشکی به من میدن ممنون

    پاسخ
    • سلام ذوست عزیز. هیچ منعی برای شرکت و قبولی شما در کنکور وزارت بهداشت وجود ندارد. زیاد هستند افرادی که مثل شما بودن و الان دکتری ژنتیک پزشکی می خونن و شماره نظام پزشکی گرفتن و دارن میگیرن. کنکور دکتری وزارت بهداشت دو بخش هست. بخش کتبی که مشخص هست. بخش دوم یعنی مصاحبه که اغلب فکر میکنن در این مرحله اگر وزارت علومی باشند مشکل خواهند داشت، بارم بندی وجود داره. یعنی اگر مقاله ای دارید امتیازش رو میگیرید، اگر طرح تحقیقاتی دارید نمرشو میگیرید و به همینن صورت. قسمتی از نمره مصاحبه هم سابقه تحصیلی و نظر شخصی اساتید مصاحبه کننده نسبت به شماست که از حدود ۷-۸ آیتم یک آیتم در این خصوص هست. اگر تبعیضی ممکنه رخ بده در این یک مرحله هست که تا حالا مورد مشخصی برای این موضوع وجود نداره. بنابراین توصیه ما به شما این هست که با تمام انرژی بخونید و نمذه کتبی مناسبی بیاورید و نمره مصاحبه هم به طور کلی تبعیضی در موردش وجود ندارد. البته شایعاتن زیاد هست ولی گوش ندهید. شما قانونا میتوانید شرکت کنید و قبول بشید و نظام پزشکی نیز دریافت کنید کما اینکه این روند در حال انجام هست.
      کارنامه افراد برتر موسسه کنکوران در کنکور دکتری بهداشت سال قبل برای شما ایمیل شد. با تشکر

      پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    لطف میکنید کارنامه های دعوت شدگان به مصاحبه دکترای ژنتیک پزشکی سالهای گذشته رو برام ارسال بفرمائید
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام
    کئام بخش ها از کتاب های :
    سیتوژنتیک بالینی جرسن
    ژنتیک پزشکی کانر ترجمه یوسفیان و وحیدنژاد
    ژنتیک پزشکی جورد ترجمه حسن زاده- عظیمی
    ژنتیک جمعیت مصطفی سعادت دانشگاه شیراز
    ژنتیک مولکولی پزشکی هزاره سوم از نوری دلویی
    ابوالعباس و ژن ۱۱ برای ایمونوژنتیک
    باید خوانده شود ؟؟
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام ممنون از سایت خوبتون
    آیا آزمون زبان MHLE مورد تایید دانشگاه های دولتی وزارت علوم و دانشگاه آزاد هم هست یا تنها دانشگاه های وزارت بهداشت قبول دارند ؟
    با تشکر و آرزوی موفقیت روز افزون

    پاسخ
  • روح الله مرادپور
    16 خرداد 1396 12:13 ق.ظ

    با سلام و ادب. لطفا درصد و تراز رتبه های برتر دکترای ژنتیک پزشکی سالهای قبل رو برام ارسال بفرمایید با تشکر از موسسه خوب و با کیفیت کنکوران. بی نظیره

    پاسخ
  • سلام
    لطفا کلید نهایی آزمون دکترا را ارسال فرمایید. با تشکر ار زحمات شما

    پاسخ
  • با سلام کارنامه افراد و درصد قبول شدگان ژنتیک پزشکی را میخواستم. اگر ممکن است بفرمایید از کتاب جورد و کانر کدام بخش خوانده شود و جمعیت. ممنون. راستی بین دورشته پزشکی مولکولی و بیوتکنولوژی کدام بهتراست از لحاظ اینده شغلی
    ممنون

    پاسخ
  • با سلام
    ضمن تشکر از وقتی که اختصاص میدید لطف میکنید بفرمایید چه فصل ها و بخش هایی از کتبی که معرفی شده رو مطالعه کنیم

    پاسخ
    • کنکوران
      3 تیر 1396 12:44 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      مهسای عزیز ممنون از پیامت.آموزشکاه کنکوران خودش این مساله رو حل کرده و کلیه مباحثی که نیاز هست شما بخونین رو براتون آماده کرده و در یک پک آمورشی به شما تحویل داده میشه دیگه نیاز به نگرانی نیست و با تهیه اون این مشکل شما به راحتی حل خواهد شد.
      شما مینونین در این مورد با پشتیبان ما خانم محمدی صحبت کنین
      ۰۹۱۲۱۸۷۱۲۷۶

      پاسخ
  • سلام من به شما ایمیل زدم پس چرا جواب ندادید؟؟؟خواهشنا جواب بدید.خیلی منتظرم.
    با سپاس فراوان.

    پاسخ
    • کنکوران
      3 تیر 1396 11:18 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      الهام عزیز لطفا شماره تماس خوذ را بفرمایید تا با شما تماس گرفته بشه
      شماره پشتیبان ما خانم محمدی هست ۰۹۱۲۱۸۷۱۲۷۶ میتونین باهاشون صحبت کرد

      پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید، نمونه هایی از کارنامه های کسانی که قبلا به مصاحبه دعوت شده اند رو میخاستم لطفا برام ارسال کنید.

    پاسخ
    • کنکوران
      3 تیر 1396 12:48 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      با سپاس از پیام شما
      جهت دریافت با خانم محمدی هماهنگ بفرمایید
      خانم محمدی ۰۹۱۲۱۸۷۱۲۷۶

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر.من به شما ایمیل زدم ولی جواب ندادید.خواهش میکنم جواب بدید.با تشکر.

    پاسخ
    • کنکوران
      3 تیر 1396 11:14 ق.ظ

      سلام وقتتون بخیر
      ار تاخیر بوجود اومده عذرخواهی میکنم
      این شماره پشتیبان ماست خانم محمدی میتونین باهاشون صحبت کنین
      ۰۹۱۲۱۸۷۱۲۷۶

      پاسخ
  • سلام
    ممنون میشم درصدها و رتبه ای بچه قبولی ژنتیک پزشکی ۹۵ را برام ایمیل کنید.
    من رشته دامپزشکی سال اخر هستم – شنیدم یکسری سخت گیری خاص به غیر پزشکیا دارند این درسته؟
    راحت ترین و کارا ترین امتحان زبان کدوم هست؟
    ممنون میشم ۸ ایسگاهی که فرمودین در مصاحبه کدوم ها هستن؟
    جزئیات منابعی که ” بخشی ” نوشتین برای اقا نیما فرستادین لطف میکنین به منم بفرستین؟

    پاسخ
    • کنکوران
      4 تیر 1396 1:10 ب.ظ

      با سلام و وقت به خیر
      کارنامه ها به صورت ایمیلی برای شما ارسال گشت
      بقیه سوالاتتون رو میتونید از طریق تلگرام با ای دی http://www.telegram.me/konkoorann در میون بگذارید تا راحتتر جوابتون رو دریافت کنید

      پاسخ
  • با سلام قیمت بسته ژنتیک پزشکی چند میباشد و ایا با مطالعه این بسته دیگر نیازی به خواندن کتاب های رفرنس نیست با تشکر

    پاسخ
    • کنکوران
      15 تیر 1396 1:44 ب.ظ

      سلام وقت بخیر با سپاس از پیام شما
      به دلیل کلی بودن اطلاعات شما میتوانید با پشتیبان ما خانم محمدی تماس بگیرین ایشون در این خصوص اطلاعات لازم رو خدمتتون عرض میکنن
      شماره تماس ۰۹۱۲۱۸۷۱۲۷۶

      پاسخ
  • سلام
    میشه لطفا درصد و رتبه نفرات برتر کنکور ٩۵ رو بفرمایید؟
    همچنین در مورد جزئیات برخی منابع و مشاوره و بسته های آموزشی سوالاتی داشتم، امکان راهنمایی هست؟
    سپاس

    پاسخ
    • کنکوران
      17 تیر 1396 4:54 ب.ظ

      سلام با سپاس از پیام شما جهت دریافت اطلاعات میتونین با ای دی کنکوران
      konkooran@
      در ارتباط باشین.
      ممنونم

      پاسخ
  • سلام لطف میکنید کارنامه ی قبولی چند نفر در سالهای اخیر رو برام ارسال کنید.
    و اینکه چجوری میتونم در خوندن منابع مشاوره بگیرم از نفرات برتر؟؟

    پاسخ
    • کنکوران
      18 تیر 1396 8:37 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      با سپاس ازپیام شما
      جهت مشاوره و دریافت اطلاعات درخواستی و مشاوره میتوانیدبا کانال konkoorann@ در ارتباط باشین.

      پاسخ
  • مریم موسوی
    25 تیر 1396 3:53 ب.ظ

    اگر ممکنه درصد نمرات نفرات برتر رو بفرمایید سال۹۶ یا ۹۵
    اگه ممکنه منابع رو به تکیک درس برای مثال منبع و بخش مهم منبع برای سرطان
    منبع و بخش مهم برای بیوشیمی و ملکولی
    آیا کتاب کروموزوم ابنورمالیتی گاردنر مناسب برای مبحث سیتوژنتیک می باشد؟ آیا کتاب قدیمی ژنیتیک استرافیلد خوبه ؟
    باتشکر
    ممنون میشم برام ایمیل کنید
    و سوال دیگه ای که داشتم من ارشد زیست سلولی مولکولی هستم و الان ترم سه رو میخوام شروع کنم من می تونم در آزمون شرکت کنم و در صورت قبولی دفاعمو ترم چهار بکنم ایرادی نداره ؟

    پاسخ
    • کنکوران
      26 تیر 1396 3:31 ب.ظ

      با سلام و تشکر از اینکه به ما سر زدید چون سوالاتتون یه مقدا گسترده است لطفا از طریق این ای دی تلگرام سوالاتتون رو مجدد بپرسید
      باتشکر

      https://telegram.me/zahra_022

      پاسخ
    • دوست عزیز شما د رشته سلولی و مولکولی مطمئن باشید که حداقل ۵ ترم درستون طول میکشه …. پس برنامه ریزی تون را بر این اساس انجام بدین. من خودم هم سلولی و مولکولی بودم و با اطلاع خدمتتون عرض کردم.

      پاسخ
  • سلام
    لطفا منابع وزارت علوم رو هم بگید. و اینکه برای شروع واسه کسی که ایمری رو خوب خونده قبلا، چه کتابی بهتره؟ و چطور میشه با رتبه های برتر مشورت کرد؟

    پاسخ
    • کنکوران
      31 تیر 1396 8:26 ق.ظ

      با سلام و تشکر از اینکه به ما سر زدید
      در صورت امکان سوالات خود را از طریق این ای دی در تلگرام سوال بفرمائید
      @Konkoorann

      با تشکر

      پاسخ
  • با سلام و عرض خسته نباشید .متقاضی شرکت در دکترای ژنتیک انسانی می باشم . آیا جزوه کتاب استراخان جدید ژنومیکس را دارید و قیمت آن را لطفا اعلام نمایید. با تشکر از سایت خوبتان

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      ممنون از پیامتون
      بله جزوه های ما علاوه بر استراحان مولکولی و ژنتیکی شامل امری و دیگر رفرنس ها هست و کاملا سوالات کنکور را پوشش می دهد ضمن اینکه براون ۲۰۱۶ و امری ۲۰۱۷ هم اضافه شده است.
      شما میتونین با پشتیبان ما در خصوص قیمت هماهنگ نمایید.
      zahra_022@
      با سپاس

      پاسخ
  • سلام…خسته نباشید
    میخواستم بدونم آیا میشه با یک رتبه خوب در مرحله اول(مثلا زیر ۱۰) قبولی در مصاحبه را تضمین کرد؟
    و اینکه اگه میشه کارنامه کسایی که تو مرحله اول یا مرحله دوم قبول شدند رو برام بفرستید.
    ممنون

    پاسخ
  • من امسال تسلط کامل به امری ۲۰۱۷ استراخان قدیم و جدید و بروان داشتم ولی نهایتا ۶۰ درصد زدم و قبول نشدم

    پاسخ
  • سلام من واقعا بین بیوشیمی بالینی و ژنتیک موندم جفتشون هم دوست دارم…کدوم بهتره؟ من لیسانس علوم آز هستم و بیشتر جنبه تحقیقاتی و مالی برام مهمه…خواهشا کمکم کنید تا انتخاب درستی داشته باشم.ممنون

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      ممنون از پیام شما
      این که کدوم رشته رو بخونین به علاقه شماست ولی در خصوص آینده شغلی باید بگم تمامی دوستانی که در وزارت بهداشت دکتری میخونن بسیار موفق خواهند بود در رشته ژنتیک خب شما بطور مستقل میتونین بعذ ار اتمام دکتری و گدراندن طرحتون آزمایشگاه برنین البته اطلاعات کامل در سایت کنکوران وجود دارد konkooran.ir که شما میتونین در خصوص رشته ژنتیک پزشکی اطلاعات کامل رو بدست بیارین. در خصوص جنبه مالی هم همه چیز به خود شما بستگی داره و خلاقیت شما در کار. چون در حال حاضر بهترین رشته هم که شما خونده باشین باید با این اوضاع که همه چیز اشباع هست باید در شروع کار یک خلاقیت تازه داشته باشین.

      موفق باشید.

      پاسخ
  • افشین خرمی
    3 مهر 1396 1:59 ب.ظ

    سلام وقت شما بخیر…
    چند روز گدشته براتون ایمیل فرستادم متاسفانه جوابی دریافت نکردم
    اگر لطف کنید پاسخ یدید ممنون می شم
    با تشکر

    پاسخ
    • کنکوران
      4 مهر 1396 12:06 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      ممنون از پیام شما
      عذرخواهی بابت دیر جواب دادن الان در تلگرام پاسختون رو میفرستم

      پاسخ
  • با سلام
    من امسال فقط امری ۲۰۱۷ و ورژن قبل و استراخان جدید و قدیم و براون رو خوندم. میانگین خام درصدام ۶۳ شد. بقیه سوالات واقعا برام نا آشنا بود. آیا از کتابهایی اومده که من نخوندم؟ لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

    پاسخ
    • کنکوران
      7 مهر 1396 6:15 ب.ظ

      با سلام ژنتیک رو تا این درصد که فرمودید رو میشه با خواندن جواب داد ولی درصدهای بالاتر از رو باید با تسلط بر موضوعات جواب داد و صرف خواندن کافی نیست بلکه قدرت انالیز و تسلط کامل رو باید در خودتون بوجود بیارید

      پاسخ
  • سلام.
    با توجه به معرفی جدید دروس و ضرایب الان باید چه کتابهایی رو مطالعه کنیم. درس ژنتیک انسانی الان شامل کدوم رفرنس ها میشه؟ برای بیوشیمی و استعداد تحصیلی چه رفرنسی

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      با سپاس از پیام شما
      با توجه به اینکه هنوز این مورد قطعی نشده است نمیتونیم اعلام کنیم ولی در هر دو صورت برای ژنتیک چیزی تغییر نخواهد ولی برای بیوشیمی هم اگر قرار باشه تغییری ایجاد بشه حتما بهتون خبر میدیم و درسایت هم اعلام میشه.

      پاسخ
  • افشین خرمی
    12 مهر 1396 10:05 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    لطفا منابع جدید را با توجه به تغییر مواد آزمونی دکترا ژنتیک اعلام نمایید.

    ممنون از شما

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      با سپاس از پیام شما
      با توجه به اینکه هنوز این مورد قطعی نشده است نمیتونیم اعلام کنیم ولی در هر دو صورت برای ژنتیک چیزی تغییر نخواهد ولی برای بیوشیمی هم اگر قرار باشه تغییری ایجاد بشه حتما بهتون خبر میدیم و درسایت هم اعلام میشه.

      پاسخ
  • سلام. وقت بخیر.
    در اطلاعیه منابع جدید آزمون دکتری ژنتیک نوشته ژنتیک انسانی. منظور چه درس هایی است؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      مطالب همون مطالب قبل هست فقط بحث استعدادهاو ژنتیک بیوشیمیایی هم اضافه شده
      که اموزشگاه در خصوص استعدادها و ژنتیک بیوشیمیایی هم جزوه اماده کرده و همین طور برای در س ژنتیک هم جزوه آماده شده میتونین از جزوه و کلاس ها استفاده کنین

      پاسخ
  • با عرض سلام من میخواهم در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی شرکت کنم ولی اطلاعی در مورد آزمون های زبان ندارم ،میشه من را راهنمایی کنید،؟آیا باید در آزمون زبان شرکت کرد؟

    پاسخ
    • کنکوران
      15 دی 1396 11:19 ق.ظ

      با سلام بله باید در آزمون های زبان mlhe یا smrt شرکت کنید و نمره لازم برای ثبت نام رو بگیرید که حداقل نمره لازم ۴۵ می باشد
      و در زمان ثبت نام می باید مدارک ازمون زبان رو داشته باشید حتما

      پاسخ
  • سلام لطفا تعداد شرکت کنندکان در دکتری ژنتیک پزشکی وتعداد پذیرفته شدگان در روزانه وبین الملل وهزینه اگه دراین برای من بفرستیدودرصد قبول شدگان سالهای قبل باتشکر از سایت خودتون.

    پاسخ
    • با سلام تعداد شرکت کننده ها به صورت تقریبی شاید بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر باشه ولی تعداد پذیرفته شده با احتساب بین الملل و پژوهش محور امسال ۲۶ نفر بود

      پاسخ
  • سلام وقت به خیر
    اگر ممکنه درصد نمرات نفرات برتر رو بفرمایید
    و همینطور اگه امکانش هست منابع رو به تفکیک درس برای مثال منبع و بخش مهم منبع برای سرطان
    منبع و بخش مهم برای بیوشیمی و ملکولی
    آیا کل کتاب براون باید برای مبحث مهندسی خونده بشه با توجه به اینکه امسال سر فصل جدا وجود نداره؟

    پاسخ
    • با سلام و تشکر از این که به ما سر زدید
      لطفا از طریق تلگرام به این آی دی پیام بدین
      @Iran_genetic

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    میشه بودجه بندی سوالات ژنیک امری برای ارشدو لطف کنید بگید ممنون

    پاسخ
    • با سلام و تشکر از اینکه به ما سر زدید
      ژنتیک پزشکی امری به عنوان رفرنس سه بخش اصلی دارد
      ژنتیک پایه، ژنتیک در پزشکی و ژنتیک بالینی
      به ترتیب تقریبا ۵۰% سوالات از بخش اول
      تقریبا ۳۰% سوالات از بخش دوم
      و تقریبا ۲۰% سوالات از بخش سوم در آزمون مطرح می شود

      پاسخ
  • ممنون میشم درصدها و رتبه ای بچه قبولی ژنتیک پزشکی را برام ایمیل کنید

    پاسخ
  • با سلام
    میشه خواهش کنم کارنامه افراد دعوت شده به مصاحبه ژنتیک پزشکی سال ۹۶ هم مربوط به نفرات برتر و هم نفراتی که جز آخرین نفرات دعوت شده به مصاحبه بودن رو ارسال کنید.
    با سپاس فراوان

    پاسخ
  • سلام. کمکی ازتون میخواستم
    لطفا فصل های مهم استراخان پزشکی و جرد و تامپسون رو برای من ایمیل کنید
    و همینطور کارنامه قبولی های دکترای ژنتیک پزشکی..من امسال کنکور وزارت علوم رتبه ۵ رو اوردم ایا این میتونه امیدبخش باشه که توی دکترای بهداشت هم رتبه خوبی کسب کنم؟ ممنون از شما

    پاسخ
  • اگر ممکنه کارنامه ای از نفرات برتر و همینطور اخرین قبولی ها رو برای من هم ارسال کنید..ممنونم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    میشه لطف کنین منابعی رو که معرفی کردین بگین کدوم ترجمه و انتشارات رو بگیریم؟

    پاسخ
  • با سلام
    ممنون میشم اگه چند نمونه از کارنامه قبولی های ژنتیک پزشکی سال های اخیر رو برام ارسال کنید
    با تشکر

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      لطفا با کارشناس های موسسه تماس بگیرید
      اطلاعات تماس
      ۰۹۰۲۶۷۰۲۰۵۶
      ۰۹۰۲۷۸۱۰۳۵۷
      ۰۹۹۰۳۷۷۵۴۲۳
      ۰۲۱۶۶۹۰۸۰۶۲
      ۰۲۱۶۶۵۷۴۱۸۲
      ایدی ها
      @konkoorann و @konkooranadmin

      پاسخ
  • راضیه ابراهیمی
    28 تیر 1397 7:04 ق.ظ

    سلام
    اگر مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک ملکولی وزارت علوم باشه. مشکلی واسه گرفتن نظام مدرک دکتری ژنتیک پزشکی نیست؟ در مورد قیمت کلاس ها و جزوه های دکتری ژنتیک پزشکی هم میخوام بدونم.

    پاسخ
  • سلام ببخشید میشه درصدهای هر درس برای قبولی سال قبل را بفرمایید

    پاسخ
  • سلام مرسی از اطلاعات خوبتون.میتونم کارنامه چند نفر از قبول شدگان سال گذشته رو داشته باشم؟ ممنون میشم.

    پاسخ
    • کنکوران
      24 آذر 1397 7:51 ب.ظ

      با سلام
      ممنون که به ما سر زدید حتما از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد

      پاسخ
  • سلام من دانشجوی ارشد بیوتکنولوژی مولکولی هستم میخواستم بدونم ایا میتونم دکتری ژنتیک پزشکی شرکت کنم ودرصورت قبولی ازمون ایا دعوت به مصاحبه باوجود اینکا بنده ارشد وزارت علوم بودم ممکن است؟ درصد ورتبه دوستان که سال قبل قبول شدن رو لطف میکنید برام ایمیل کنید؟ واینکه میخام کمکم کنید تا بتونم سال ۹۹ در کنکور موفق بشم .متشکرم

    پاسخ
    • سلام متاسفانه خیر شما نمیتوانید شرکت کنید رشته هایی که امکان شرکت دارن عبارت هستند از
      کارشناسی ارشد یا بالاتر در رشته ژنتیک ؛ ژنتیک انسانی؛ بیوشیمی بالینی؛ ایمنـی شناسـی پزشـکی ؛ زیسـت شناسـی
      (گرایش های علوم سلولی و مولکولی ؛ ژنتیک و بیوشیمی)؛ زیست فناوری پزشـکی(بیوتکنولوژی پزشـکی)؛ همـاتولوژی
      (خونشناسی)؛ بیوتکنولوژی میکروبی؛ دکتری حرفهای پزشکی، دندانپزشـکی و داروسـازی و یـا متخصصـان رشـته هـای
      مختلف پزشکی؛ دکتری علوم آزمایشگاهی؛ دامپزشکی

      پاسخ
  • سلام ببخشید من ارشد ژنتیک هستم با توجه به اینکه یکی از افراد گفته بودند که تمام منابع شما رو خوندند و حتی دعوت به مصاحبه نشدند می تونم ازتون بخوام بیشتر راهنماییم کنید و یا اگر امکانش هست ارتباط من رو با برخی از قبول شدگان ژنتیک پزشکی سال قبل برقرار کنید.ممنون میشم.

    پاسخ
  • سلام
    من ارشد بیوتکنولوژی میکروبی میخوانم. دوستدارم برای دکتری ژنتیک ملکولی پزشکی شرکت کنم. با توجه به اینکه موضوع پایان نامه هنوز انتخاب نکردم بگید چه موضوعاتی بردارم پایان نامه ام را ؟
    ایا رشته من در مصاحبه دکتری رد نمیشود؟
    برای قبولی تضمینی با توجه به اینکه علاقه دارم به این رشته چکار کنم؟
    با تشکر

    پاسخ
    • با سلام و وقت بخیر
      به نظر میر سد بیوتکنولوژی میکروبی جز رشته های مجاز نمی باشد
      دفترچه کنکور رو دوباره چک کنید

      پاسخ
  • فخرالدین نوری
    23 مرداد 1398 2:14 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    نظرات کاربران رو که نگاه میکردم تو یکی از بحثها عنوان کردید که کلیه کسانی که مدرک دکترای ژنتیک پزشکی رو دریافت کنند میتوانند شماره نظام هم بگیرند. حالا یک سوال هم بنده دارم، چه کسانی می توانند آزمایشگاه ژنتیک پزشکی تاسیس کنند؟ ظاهرا کسانی میتوانند آزمایشگاه بزنن که علاوه بر شماره نظام باید پایه تحصیلیشون علوم آزمایشگاهی باشه. آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟
    ممنون

    پاسخ
    • سلام هر کس مدرک دکتری ژنتیک پزشکی رو دریافت کرده باشد می تواند مجوز تاسیس و مسئولیت فنی آزمایشگاه ژنتیک پزشکی را دریافت کند

      پاسخ
  • فخرالدین نوری
    24 مرداد 1398 8:32 ق.ظ

    سلام خسته نباشید
    مجوز تاسیس آزمایشگاه ژنتیک پزشکی به چه کسانی داده میشود؟ آیا همه کسانی که شماره نظام دارند یا فقط اونایی که پایشون علوم آزمایشگاهی هست؟
    ممنون

    پاسخ
    • سلام هر کس مدرک دکتری ژنتیک پزشکی رو دریافت کرده باشد می تواند مجوز تاسیس و مسئولیت فنی آزمایشگاه ژنتیک پزشکی را دریافت کند

      پاسخ
  • با سلام و وقت بخیر
    جهت آشنایی با موسسه شما در مقطع ‌دکتری ژنتیک میتونم اطلاعاتی دریافت کنم
    مثلا قبولی ها و نحوه برگزاری کلاس ها و مبنای تدریس اساتید و برنامه ریزی

    پاسخ
  • راضیه ابراهیمی
    16 شهریور 1398 3:26 ب.ظ

    سلام
    الان به کسانی که فوق‌لیسانس ژنتیک مولکولی وزارت علوم هستن و دکتری ژنتیک پزشکی قبول شن بعد از گرفتن مدرک دکتری نظام آزمایشگاه و مجوز تاسیس و مسول فنی آزمایشگاه تعلق میگیره؟

    پاسخ
  • با سلام
    میخاستم بپرسم من لیسانس و فوق لیسناسم را دانشگاه ازاد بودم آیا برای قبولی در رشته ژنتیک پزشکی وزارت بهداشت شانسی برای قبولی دارم ؟
    در ضمن در صورتی قبولی وضعیت آینده شغلی به چگونه خواهد بود امکان تاسیس آزمایشگاه وجود دارد؟؟؟ باتوجه به بخش نامه جدیدو موضوع عدم تایید از سوی نظام پزشکی؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      رشته لیسانس و فوق لیسانس تون چی بوده؟
      با توجه به رشته لیسانس و فوق لیسانش تون درصورتی که نظام پزشکی بتونید بگیرید تاسیس آزمایشگاه هیچ مشکلی نداره

      پاسخ
  • سلام،وقت بخیر،به نظرتون کدام ترجمه کتاب امری بهتر است؟ترجمه دکتر دلویی یا دکتر اکبری؟

    پاسخ
  • با سلام در صورت امکان کارنامه افراد برتر سال ۹۵ و بعد از ان را برایم ارسال فرمایید.( ژنتیک پزشکی )

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      لطفا با کارشناس های موسسه تماس بگیرید
      اطلاعات تماس
      ۰۹۰۲۶۷۰۲۰۵۶
      ۰۹۰۲۷۸۱۰۳۵۷
      ۰۹۹۰۳۷۷۵۴۲۳
      ۰۲۱۶۶۹۰۸۰۶۲
      ۰۲۱۶۶۵۷۴۱۸۲
      ایدی ها
      @konkoorann و @konkooranadmin

      پاسخ
  • با سلام ضمن تشکر از سایت خوبتون من چند سوال داشتم اول این که من ترم دو رشته سلولی و مولکولی هستم و اگ بخوام آزمون وزات بهداشت و بدم بهتره برای خوندن ارشد از کی شروع کنم؟و این که منابع وزارت بهداشت برای رشته زیست شناسی چیه؟اگ میشه در مورد مصاحبه اش هم یه مقدار توضیح بدین خیلی ممنونم

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      ممنون که به ما سر زدید
      از ترم پنج زمان مناسبی هست
      وزارت بهداشت اصلا رشته زیست شناسی نداره
      کارشناسی ارشد اصلا مصاحبه نداره و فقط دکتری مصاحبه داره

      پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید.
    من لیسانسم علوم ازمایشگاهی پزشکی و ارشدم ژنتیک مولکولی دانشگاه ازاده.اگر دکتری ژنتیک پزشکی بگیرم طبق قانون الان به من شماره نظام میدهند؟ اگر نمیدهند ایا میشود بعد از دکتری ژنتیک پزشکی مجددا ازمون ارشد ژنتیک انسانی داد تا شماده نظام تعلق بگبره: با تشکر فراوان

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید
    می خواستم بدونم با توجه به اینکه لیسانس بنده زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش ژنتیک بوده از دانشگاه آزاد و ارشدم سلولی مولکولی ژنتیک مولکولی از دانشگاه علم و فرهنگ بوده اگر دکتری وزارت بهداشت ژنتیک پزشکی بخونم شماره نظام پزشکی به من تعلق می گیرد یا خیر؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      متوجه رشته ارشدتون نشدیم . دو عنوان نوشتید لطفا عنوان ارشدتون رو دقیق بگید تا بتونیم راهنماییتون کنیم

      پاسخ
  • سلام
    وقت بخیر
    میخواستم ببینم کسی که ارشد ژنتیک گیاهی خونده
    میتونه برا دکتری ژنتیک پزشکی شرکت کنه؟

    پاسخ
    • با عرض سلام و وقت بخیر
      خیر نمیتونه شرکت کنه
      برای اطلاعات بیشتر در مورد رشته های مجاز میتونید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید
      اطلاعات تماس
      ۰۹۰۲۶۷۰۲۰۵۶
      ۰۹۰۲۷۸۱۰۳۵۷
      ۰۹۹۰۳۷۷۵۴۲۳
      ۰۲۱۶۶۹۰۸۰۶۲
      ۰۲۱۶۶۵۷۴۱۸۲
      ایدی ها
      @konkoorann و @konkooranadmin

      پاسخ
  • سلام من دانشجوی ترم آخر رشته ژنتیک و به نژادی گیاهی می باشم خواستم ببینم چطوری می توانم ژنتیک انسانی بخونم آیا در مقاطع بالاتر یعنی دکتری ژنتیک پزشکی می تونم شرکت کنم یا نه؟ لطفا راهنمایی فرمایید…

    پاسخ
    • سلام واحترام خدمت شما ببینید کارشناسی ژنتیک از جمله رشته های مجاز برای شرکت در کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی هست اما به رشته شام که ژنتیک و به نژادی گیاه هست در دفترچه سازمان سنجش اشاره ای نشده متاسفانه ولی فک میکنم بتونین چون عنوان اصلی رشته تون ژنتیک هست اما باید برای اطلاعات دقیق به سازمان سنجش آموزش پزشکی تو خیابان انقلاب روبروی پارک اوستا برید یا اینکه به سایتشون سر بزنین شماره تلفن هاشون و بردارید از کارشناساشون دقیقا سوال بفرمایید Sanjeshp.ir .

      پاسخ
  • با سلام

    من قصد دارم سال اینده‌کنکور دکتری ژنتیک‌پزشکی شرکت‌کنم و قصد دارم در صورت نیاز در کلاس ها و دوره های اموزشی ثبت نام‌کنم

    ممنون میشم در صورت امکان راهنماییم کنین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!