کلاس های آمادگی کنکور دکتری ژنتیک پزشکی – تدریس توسط رتبه های برتر کنکور

کلاس های کنکور دکتری ژنتیک پزشکی

کلاس کنکور دکتری ژنتیک پزشکی

چرا کلاس های آموزشی و چرا کنکوران ؟!

در این مقاله قصد داریم در رابطه با کلاس های آموزشی به ویژه کلاس کنکور دکتری ژنتیک و تاثیر آن ها بر موفقیت یا عدم موفقیت یک داوطلب صحبت کنیم. همگی می دانیم که آزمون کنکور با یک امتحان کلاسی کاملا متفاوت بوده و اختصاصا به برنامه ریزی و هدف گذاری مشخصی نیاز دارد. در گام اول پس از اطمینان از مسیری که در آن قدم می گذارید شما باید نسبت به تهیه منابع درست و قابل اطمینان اقدام کنید. برای این کار می توانید از افرادی که تجربه ی موفقی در این زمینه دارند و یا مجموعه هایی که به طور تخصصی در زمینه رشته ی مورد نظر شما فعالیت می کنند کمک بگیرید. با توجه به اینکه این روزها افراد و مجموعه های مختلفی اقدام به تدریس و آموزش می کنند حتما در خصوص استفاده از خدمات آموزشی دقت و تحقیق کافی را داشته باشید تا از ضررهای احتمالی ناشی از انتخاب اشتباه مراکز و یا مدرسین غیرمتخصص به دور باشید. بنابراین همان قدر که انتخاب یک منبع آموزشی صحیح در رسیدن شما به موفقیت نقش مثبت دارد به همان اندازه یک انتخاب اشتباه می تواند شما را از مسیر اهدافتان خارج کند و علاوه بر ضررهای مالی، وقت شما که ارزشمندترین داشته ی شما در مسیر کنکور محسوب می شود را نیز هدر دهد. پس در گام نخست به دنبال یک انتخاب صحیح و هوشمندانه باشید.

اما شرکت در یک کلاس آموزشی مناسب دکتری ژنتیک پزشکی چه تاثیر مثبتی می تواند در روند مطالعاتی فرد داشته باشد؟

همانطور که پیش تر اشاره شد مقوله کنکور جدا از سایر امتحاناتی ست که یک داوطلب طی دوران تحصیل پشت سر می گذارد. علاوه بر آشنایی با منابع امتحانی درست و کارآمد شما باید در خصوص نحوه مطالعه صحیح و هدفمند دروس در یک قالب برنامه ریزی شده جهت رسیدن به موفقیت نهایی عمل کنید. با سوالات آزمون دکتری ژنتیک پزشکی آشنا شوید و نحوه پاسخ دهی به تست های کنکوری که گاها نه به علم شما بلکه به مهارت شما در تست زنی وابسته هست را آموزش ببینید. در مسیر کنکور شما علاوه بر یادگیری و آموزش مطالب علمی نیاز دارید مهارت های مطالعاتی و تست زنی را به موازات هم فرا بگیرید. این مهم می تواند با استفاده ازتجربه و تخصص افرادی که در زمینه آموزش ویژه برای کلاس های دکتری ژنتیک پزشکی فعالیت موفق دارند و به کمک کلاس های آموزشی متخصصین رشته ژنتیک پزشکی سریع تر و در مسیری درست تر حاصل شود.

با شرکت در کلاس مناسب ضمن دریافت تدریس تخصصی مطالب آموزشی می توانید با بهره گیری از امکان پرسش و پاسخ و رفع اشکال نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و با قرار گرفتن در برنامه ریزی کلاسی به مطالعه ی خود جهت دهید . ضمن اینکه در تعامل با رقبایتان انگیزه ی بیشتری برای ادامه ی مسیر خواهید داشت.

داوطلبان زیادی هستند که به دلیل عدم نظم و برنامه ریزی مطالعاتی صحیح چندین سال پشت سد کنکور دکتری ژنتیک پزشکی باقی می مانند در حالی که اگر از مشاوره یک فرد متخصص بهره می گرفتند قطعا زودتر به نتیجه می رسیدند. در واقع یک کلاس آموزشی خوب برای کنکور دکتری ژنتیک پزشکی زیر نظر یک مدرس متخصص همچون کاتالیزوری عمل می کند که به فرآیند رسیدن شما به مقصد مورد نظر سرعت می بخشد. البته فراموش نکنید استفاده از جزوات و کلاس های آموزشی تنها در صورتی منجر به موفقیت فرد خواهد شد که خود داوطلب در کنار بهره وری از منابع صحیحی که در اختیار دارد نقش خود در این پروسه را به درستی ایفا کند و ضمن تلاش و تعهد به برنامه ی درسی با انگیزه در این مسیر قدم بردارد.

در این میان گروه هدف ما که داوطلبین کنکور ژنتیک پزشکی هستند با توجه به مسیر سختی که پیش رو دارند، حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب کلاس های آموزشی و منابع مختلف در دسترس، خواهند داشت. به ویژه که در مقوله ی ژنتیک پزشکی با توجه به تعدد منابع سخت و سنگین این انتخاب صحیح حساس تر هم خواهد بود. در ادامه جهت آشنایی شما با خدمات مجموعه ی کنکوران به عنوان تنها مجموعه ی تخصصی آموزش ژنتیک پزشکی در کشور به معرفی کلاس ژنتیک پزشکی کنکوران ویژه داوطلبین کنکور دکتری و ویژگی های این کلاس می پردازیم.

مجموعه ی کنکوران هر ساله با اقدام به برگزاری کلاس های ژنتیک پزشکی ویژه ی کنکور دکتری گام موثری در موفقیت داوطلبین عزیز در کنکور این رشته ی جذاب و البته سخت بر می دارد.

یکی از علل تکرار موفقیت هر ساله ی مجموعه ی کنکوران و کسب بالاترین آمار قبولی در این رشته وجود اساتید متخصص ژنتیک پزشکی با تجربه ی چندین ساله و موفق در زمینه ی کنکور در این مجموعه ست. اساتیدی که علاوه بر دانش و تبحر علمی خود، کاملا با فرآیند کنکور و زیر و بم آن و نیز مهارت های روانی این پروسه آشنایی دارند و ضمن آموزش تخصصی مطالب علمی و مرتبط با ژنتیک پزشکی به طور کامل، داوطلبین را از نظر روانی برای مسیر سخت و گاها فرسایشی کنکور به خوبی آماده می کنند. مدرسین کلاس های دکتری ژنتیک پزشکی کنکوران دکتر زعیمی و دکتر سارلی بوده که هر دو استاد، فارغ التحصیلان ژنتیک پزشکی از دانشگاه های تهران هستند و متخصص ژنتیک پزشکی می باشند. برای دیدن اطلاعات ایشان می توانید به قسمت معرفی اساتید مراجعه کنید.

رضایتمندی های شما از مجموعه پر افتخار کنکوران.

این اساتید با استفاده از دانش تخصصی و تجربه ای که طی سالیان متمادی کسب کرده اند اقدام به تدریس ژنتیک پزشکی به طور تخصصی کرده که این تدریس تخصصی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کلاس های آموزشی کنکوران بوده که نتیجه ی آن قبولی حداکثری داوطلبینی بوده که از خدمات مجموعه ی کنکوران بهره برده اند. اما منظور از تدریس تخصصی چیست ؟

مواد درسی ژنتیک پزشکی که در مجموعه ی کنکوران تدریس می شود به دو بخش کلی یعنی بخش های بالینی و بخش های تکنیکی تقسیم بندی شده و تدریس هر بخش به اضافه ی تدوین جزوه و حتی طراحی آزمون های مرتبط با آن بخش، توسط یک استاد متخصص و مسلط در این زمینه صورت گرفته تا با بالاترین بازدهی همراه باشد. تدریس بخش های بالینی توسط دکتر سارلی و تدریس بخش های تکنیکال توسط دکتر زعیمی انجام می گیرد تا مباحث به صورت کاملا تخصصی به داوطلبین آموزش داده شود.

ویژگی ارزشمند دیگری که در کلاس های دکتری ژنتیک پزشکی موسسه کنکوران وجود دارد ارائه جزوه کامل وجامع درس ژنتیک پزشکی به شرکت کنندگان در کلاس می باشد که این جزوات با پوشش دهی بالا و جامعیتی که دارند داوطلب را از تهیه ی رفرنس های متعدد و مختلف بی نیاز می کند و داوطلب بدون سردرگمی در میان کتب حجیم و مختلفی که دانش کافی در خصوص ضروری و غیرضروری بودن کدام یک از مطالب آن ندارد، با تکیه بر جزوات و تدریس کلاسی تحت نظر اساتید مجموعه به یادگیری صحیح مطالب می پردازد.

چرا برای دکتری ژنتیک پزشکی فقط باید به کنکوران فکر کنید؟!

خدمت دیگری که به منظور پایش و بررسی وضعیت یادگیری داوطلبین در کلاس ارائه می شود آزمون های تالیفی کلاسی بوده که سوالات آن به صورت شبیه سازی شده با کنکور توسط اساتید طراحی شده تا دانشجو ضمن آگاهی از وضعیت بازدهی مطالعاتی خود با فرمت سوالات نیز آشنا شود. آزمون های تالیفی در کنار جزوه جامع و تدریس تخصصی، این پکیج آموزشی را کامل می کند و داوطلب برای درس ژنتیک پزشکی عملا نیاز به منبع بیرونی دیگری نخواهد داشت.

یکی دیگر از بارزترین و بهترین ویژگی های کلاس های کنکوران برگزاری دوره ها به صورت آنلاین می باشد. چرا که کلاس های آنلاین، آن هم با کیفیتی فراتر از کلاس های حضوری این امکان را به وجود آورده تا ارائه ی آموزش تخصصی نه فقط مختص داوطلبین تهرانی بلکه برای تمام علاقه مندان در سراسر کشور فراهم شود، حتی برای دانشجویان تهرانی نیز یک صرفه جویی عالی در زمان ایجاد خواهد شد. در این کلاس ها آموزش زنده و ارتباط دو طرفه با اساتید، همراه با پرسش و پاسخ و رفع اشکال، مشابه آنچه که در کلاس حضوری وجود دارد رقم میخورد، حتی با بازدهی بیشتر اتفاق افتاده و داوطلب ضمن دریافت آموزش مدنظر در شرایطی ایده آل و مطلوب، علاوه بر حذف هزینه رفت و آمد، مدت زمانی که برای شرکت در کلاس حضوری باید صرف رفت و آمد می شد جهت ارتقای ساعت مطالعاتی خود ذخیره می کند.

علاوه بر تمام ویژگی های منحصر به فرد کلاس های دکتری ژنتیک پزشکی کنکوران که آن را متمایز از مجموعه های دیگر می کند و در بالا به آن اشاره شد، در پایان به این موضوع نیز اشاره می کنیم که شرکت کنندگان در کلاس پس از پایان دوره ی خود قبل از کنکور، همچنان ارتباط خود با مجموعه را حفظ خواهند کرد و حتی پس از قبولی در آزمون کتبی، جهت آماده شدن برای مرحله ی مصاحبه نیز از راهنمایی های ارزشمند اساتید بهره خواهند برد، لذا تا رسیدن شما به مقصد نهایی با شما خواهیم بود.

“کنکوران تنها مجموعه ی تخصصی آموزش ژنتیک پزشکی در کشور”

نویسنده : خانم امیری مشاور مجموعه ی کنکوران

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
منابع دکتری ژنتیک پزشکی/سال 1402-1403 بر اساس تغییرات جدید وزارت بهداشت
نوشتهٔ بعدی
ژنتیک پزشکی، قبولی های کنکوران در کنکور دکتری ژنتیک پزشکی 1402-1403

پست های مرتبط

19 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • برنامه ریزی خیلی خوبی ارائه کردین….کنجکاو شدم

    پاسخ
    • لطفا شماره تماس خود را در دیدگاه بعدی بگذارید تا با شما تماس بگیریم
      ضمن اینکه اون دیدگاه انتشار عمومی نخواهد شد

      پاسخ
  • با سلام.
    جزوه هم میدین؟؟

    پاسخ
    • باسلام خدمت شما مراجع عزیز
      بله ما بر اساس هر جلسه و هر مبحث جزواتی آماده کردیم که در طی دوره به دانشجویان ارائه میشه که کاملا مفهومی و جامع و البته خلاصه هست

      پاسخ
  • با سلام
    آخرین ویرایش کتاب ترجمه استراخان چند است؟

    پاسخ
    • با سلام
      ژنتیک مولکولی استراخان ۲۰۱۴
      ژنتیک و ژنومیک در پزشکی استراخان ۲۰۱۶ که توی سایت هر دو قابل دانلود هستند

      پاسخ
  • سلام
    با توجه به مصوبه نظام پزشکی که گفته مقاطع قبلی باید بالینی باشن، با این وجود اگه کارشناسی و کارشناسی ارشد، وزارت علوم باشه، برا دکتری شماره نظام پزشکی میدن؟ هنوز مصوبه پابرجاست؟

    پاسخ
    • کنکوران
      28 تیر 1396 3:31 ب.ظ

      سلام وقت شما بخیر با سپاس از پیام شما
      هر دانشجویی بتواند مدرک ژنتیک پزشکی ار وزارت بهداشت بگیرد میتوان شماره نظام پزشکی را داشته باشد و هیچ چیز برای او سد نمی شود.

      پاسخ
  • سلام
    ممنون از پاسخگوییتون
    برا مولکولی و ژنومیک استراخان، کدوم ترجمه های بازار خوبه؟

    پاسخ
    • برای ژنتیک مولکولی انسانی استراخان ترجمه دکتر اکبری خوب هستش
      ترجمه خوبی هم برای ژنومیک استراخان وجود نداره متاسفانه غلط های نگارشی املائی زیادی وجود داره

      پاسخ
  • سلام
    میخواستم بدونم کتاب امری ورژن ۲۰۱۷ ترجمه نشده هنوز؟ یا در دست ترجمه س؟ اخه انگار امسال بیشتر سوالای دکترا از ورژن ۲۰۱۷ بوده

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر
      ممنون از پیامتون
      بله همونطور که گفتین سوالات امسال ممکنه ازاین کتاب بیاد. ترجمه شده ولی هنوز چاپ نشده انشالله به زودی انجام خواهد شد.

      پاسخ
  • ایشین باقری
    17 شهریور 1396 2:11 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من شرایط حضور در کلاس رو ندارم امکان تهیه جزوات هست ؟ممنونم

    پاسخ
  • ممنون این مطلبون هم عالی بود

    پاسخ
  • با سلام
    به نظرم برنامه ریزیتون خیلی عالی هست
    رشته من ژنتیک مولکولی هست،ایا میتونم ژنتیک پزشکی شرکت کنم؟
    کلاس ها چه ساعتهایی تشکیل میشه؟
    اگر ممکنه شهریه کلاسهارا بفرمایید.
    با تشکر

    پاسخ
    • کنکوران
      13 تیر 1398 9:21 ق.ظ

      با سلام و تشکر از اینکه به ما سر زدید
      پاسخ شما به صورتی ایمیلی داده شد

      پاسخ
  • سلام. آیا کارشناس ارشد بیوتکنولوژی میکروبی میتواند دکترای ژنتیک پزشکی شرکت کند؟

    پاسخ
    • کنکوران
      19 مهر 1399 8:34 ق.ظ

      با عرض سلام
      میتونید شرکت کنید .
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس بگیرید
      اطلاعات تماس
      ۰۹۰۲۶۷۰۲۰۵۶
      ۰۹۰۲۷۸۱۰۳۵۷
      ۰۹۹۰۳۷۷۵۴۲۳
      ۰۲۱۶۶۹۰۸۰۶۲
      ۰۲۱۶۶۵۷۴۱۸۲
      ایدی ها
      @konkoorann و @konkooranadmin

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!