مصاحبه کنکور ۹۴ -جزئیات مصاحبه و گزینش در ۶ کد رشته کنکور ۹۴ اعلام شد

کنکور سراسری

مصاحبه کنکور ۹۴ -برنامه انجام مصاحبه معرفی شدگان دانشگاه های فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشکده غیرانتفاعی رفاه و رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش برای آن دسته از داوطلبانی است که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ بجای کد قبولی و یا علاوه بر کدرشته محل قبولی برای آنان یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ و۱۸ اعلام شده است.

داوطلبانی که برای آنان یکی از کدهای ۱۱ و ۱۷ (پردیسهای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (رشته های تحصیلی دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، ۱۵ (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی) و ۱۸ (رشته های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه) اعلام شده است باید در این مرحله شرکت کنند.

این داوطلبان با توجه به اولویت کدرشته محل انتخابی، در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی این دانشگاهها و موسسات قرار گرفته‌اند و باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در این مرحله شرکت کنند.

مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) است.

آن دسته از داوطلبانی که در کد‌رشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده، در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش دانشگاههای فوق شرکت کرده و پس از تایید در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده قبلی باطل خواهد شد.
برای مشاهده متن اصلی خبر به لینک زیر مراجعه فرمایید»»»
لینک خبر

نوشتهٔ پیشین
کاهش پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه خوارزمی
نوشتهٔ بعدی
تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!