تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد

کنکوران

مدیرکل دفتر توسعه شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از تخفیف در نظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه آزاد در استفاده از طرح خدمات آزمایشگاهی (ساها) خبر داد.
علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به تأکید رئیس جدید دانشگاه آزاد برای توسعه طرح ساها و تسهیل و تسریع در استفاده از خدمات آزمایشگاهی این دانشگاه، یک درگاه الکترونیکی برای استفاده از سامانه ساها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به تفاهم صورت گرفته میان بانک ملی و معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد، از این پس تمامی محققان و متقاضیان استفاده از خدمات آزمایشگاهی شبکه ساها می توانند از طریق این وب گاه پرداخت اینترنتی داشته باشند.

ایرانبخش گفت: متقاضیان استفاده از خدمات آزمایشگاهی می توانند با مراجعه به بخش خدمات ساها در سایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، به شماره تلفن مسئول آزمایشگاه دسترسی پیدا کرده و با هماهنگی های ایجادشده از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه های آزمایشگاهی همچنین از تخفیف در نظر گرفته شده برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استفاده از طرح ساها خبر داد و گفت: خدمات پیشرفته آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی (ساها) برای اولین بار به تمامی محققان و پژوهشگران کشور ارائه خواهد شد.

,
نوشتهٔ پیشین
مصاحبه کنکور ۹۴ -جزئیات مصاحبه و گزینش در ۶ کد رشته کنکور ۹۴ اعلام شد
نوشتهٔ بعدی
برگزاری دوره‌های پسادکترا (پست دکترا)در دانشگاه پیام نور از مهرماه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!