ایجاد سه رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

کارشناسی ارشد

سه رشته کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست، رسوب‌شناسی و مهندسی معماری با تصویب وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تصویب و ایجاد شد.
رئیس واحد بندرعباس با اعلام این مطلب و با بیان اینکه رشته‌های مصوب و ایجاد شده در راستای نیاز استان و پتانسیل‌های موجود صورت گرفته به خبرنگار آنا گفت: تمامی رشته‌ها بر اساس نیاز و با هدف تامین منابع نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان دایر شده و خارج از آن نیست.
مهدی باقری با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در این زمینه اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با فراهم کردن امکانات و فضای آموزشی مناسب اقدام به تاسیس این رشته‌ها کرده و با تجهیز آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و آتلیه‌ها شرایط مطلوبی برای جذب دانشجو فراهم آورده است.
این مسئول نگاه واقع‌بینانه و راهبردی مسئولان عالی‌رتبه دانشگاه در توسعه و ارتقای واحدها و مراکز استان ها را قابل تقدیر دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در دانشگاه موجب شده تا فعالیت‌ها به دور از هر گونه بروکراسی اداری تحقق یابد و از هزینه و اتلاف وقت‌ها جلوگیری به عمل آید.
وی افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در استان را از جمله نیازهای اساسی دانست و افزود: گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مطالبات مردم صورت می پذیرد و باید در این مسیر سنگ اندازی نشود.
باقری، تنگ‌نظری و اظهار نظرهای بی‌مسئولانه را ناشی از بی‌اطلاعی برخی افراد از نیاز علمی و آموزشی جامعه دانست و به آنا گفت: آنهایی که ساز مخالف را به صدا در می‌آورند بدون تردید از نیاز مردم بی‌اطلاع هستند و آینده جامعه را در ذهن خود ترسیم نمی‌کنند.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را یک دانشگاه کاملا مردمی خواند و اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب این افتخار را دارد تا با خدمت رسانی به مردم و کشور عزیزمان ایران اسلامی، قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.
به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با ۵۲ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، ۳۵ رشته کارشناسی ارشد و ۸ رشته دکترا مشغول دادن خدمات علمی و پژوهشی به شهروندان این خطه از کشور است.

نوشتهٔ پیشین
شروع ثبت نام آزمون آیلتس
نوشتهٔ بعدی
رشته «روانشناسی دین» در مقطع ارشد ایجاد شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!