کد رشته محل‌های جدید دانشگاه علمی‌کاربردی اعلام شد

کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: متقاضیان ثبت نام در دانشگاه جامع می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از ۱۳ کد رشته محل جدید مطلع شوند.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه سال ۹۴ از روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه آغاز و در روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره کاردانی‌ فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی سال ۹۴ در تاریخ ۲۲ مردادماه به اطلاع متقاضیان پذیرش در این دوره مربوط به مرکز آموزش علمی- کاربردی دشتی می‌رساند، کد رشته محل‌های جدید، علاوه بر کد رشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنما اعلام شده است.

توکلی در پایان گفت: علاقه‌مندان به انتخاب کد رشته محل‌های جدید لازم است، از طریق سایت سازمان سنجش ثبت‌نام و انتخاب این کد رشته محل‌ها در تاریخ اعلام شده، اقدام نمایند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، در صورت علاقه‌مندی به این رشته‌ها لازم است، با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
پنجشنبه آخرین مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی علمی کاربردی
نوشتهٔ بعدی
آمارهایی از آزمون دکتری ۹۴ / نتایج نهایی دکتری ۹۴ فردا اعلام می‌شود

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!