ثبت‌نام بیش از ۲۲ هزار نفر در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات چگونگی ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ خبر داد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ ثبت‌نام کردند و در جلسه آزمون حاضر شدند و در کارنامه آزمون نیز نمره بزرگتر یا برابر یک دریافت کرده‌اند (مجاز به انتخاب رشته نشدند) براساس قوانین مندرج در دفترچه‌ راهنما در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت‌ یعنی کد رشته ها می توانند در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.

وی افزود: تکمیل ظرفیت در این دوره از طریق سایت سازمان سنجش و بر اساس کارنامه نتایج آزمون صورت می‌گیرد و داوطلبان می توانند حداکثر ۲۰ کدرشته محل از میان کد رشته های مورد علاقه و یا کد رشته‌ محل های مورد علاقه خود انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت نام کنند.

توکلی در ادامه گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۴ مهر ماه ۲۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب برای این دوره ثبت‌نام کرده‌آند . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که قبلا فهرست اسامی آنان بعنوان پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ اعلام شده در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کد رشته محل‌های قبولی قبلی آنان لغو می شود و همچنین پذیرفته‌ شدگان نهایی رشته‌های خاص یا بورسیه پذیرفته شده حق ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت را ندارند.

وی در پایان گفت: زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت از یکشنبه ۱۲ مهر ماه آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۶ مهر ماه ادامه دارد.

نوشتهٔ پیشین
وام مسکن به اعضای هیات علمی پیمانی دانشگاه ها اعطا می شود
نوشتهٔ بعدی
نتیجه آزمون فرهنگیان اواخر مهرماه اعلام می‌شود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!